beril işte ne var?

kalbin dursun şemsi❤️‍🔥

ben yanarken mahalle nerdeydi???

kübralaşıyorum la priv saksosikdo🦅🦅🦅

yt esc✌🏻✌🏻✌🏻(sadece şemsiye önden veriyorum)

bu ekibin amk

ada kürdünü engelleyene veriyorum🙊

baba iyilik meleği falan değiliz herkes kendi işine baksın

CANIM SAKSO ÇEKMEK İSTİYOR AMKKK

canın şemsiye vermek çekti🫨🫨

BAKIN ÇIKARIRIM EMANETİ DELLENDİRMEYİN BENİ

umarum hasımlar bunu görüp ss almıyordur slm buarada şipşakşoktafakto

NEYSE GİDİYPRUM YA BEN HOPPPALLLAAA NASILDA KANDINIZ BABALAR GİTMEZ ULAN

şakaydı bb