kalbin dursun şemsi❤️🔥
ben yanarken mahalle nerdeydi???
kübralaşıyorum la priv saksosikdo🦅🦅🦅
yt esc✌🏻✌🏻✌🏻(sadece şemsiye önden veriyorum)
bu ekibin amk
ada kürdünü engelleyene veriyorum🙊
baba iyilik meleği falan değiliz herkes kendi işine baksın
CANIM SAKSO ÇEKMEK İSTİYOR AMKKK
canın şemsiye vermek çekti🫨🫨
BAKIN ÇIKARIRIM EMANETİ DELLENDİRMEYİN BENİ
umarum hasımlar bunu görüp ss almıyordur slm buarada şipşakşoktafakto
NEYSE GİDİYPRUM YA BEN HOPPPALLLAAA NASILDA KANDINIZ BABALAR GİTMEZ ULAN
şakaydı bb
beril işte ne var?
@Rosiecr
engellimi açarmısın konuşmamız lazım sıkıldım bu laf atmalardan bitirelim
4 days ago | [YT] | 4
View 6 replies
beril işte ne var?
YT MESAJLAŞMA MI YERİZ
4 days ago | [YT] | 4
View 4 replies
beril işte ne var?
bugünlük şemsiyi seviyorum yarın sevmiyicem
5 days ago | [YT] | 5
View 11 replies
beril işte ne var?
gel bakalım kuçu kuçu
6 days ago | [YT] | 2
View 12 replies
beril işte ne var?
TAŞLAR YERŞNE OTURDU AMK ÖZÜR DİLERİM ECE
6 days ago | [YT] | 5
View 2 replies
beril işte ne var?
BİR ŞEY ÖPRNEDŞM AMK EKİP AMK EKİP HEY
6 days ago | [YT] | 7
View 4 replies
beril işte ne var?
bir bakıyorum köpeğim yine kapıma gelmiş
6 days ago | [YT] | 10
View 2 replies
beril işte ne var?
🧡
1 week ago | [YT] | 14
View 11 replies
beril işte ne var?
🧡@Wookiiec 🧡
ov shit bugün şahsi bipolarımın doğum günü iyiki doğdun kardeşim seninle iyiki tanıştık benim için yerin ayrı açıkçası sanal ortamdaki bir kaç insana özel yerim var ve bunlardan biri sensin diğerleeide ekip biz dışındaki herkesten nefret ediyorum kaltak neyse amk ne cıvıdım bugün ciddi olucam saol ece herşeye rağmen şuan benimle olduğun için sen benim için bir arkadaştan ziyade bir kardeşsin bunu laf olsun diye söylemiyorum sen benim için cidden bir kardeşsin evet bazı zamanlar birbirimizi dinlemeden çok kırdık ama ne olursa olsun bilerek isteyerek birbirimizi kırmadık seninle her tartıştığımda olayın tatlıya bağlanıcağını biliyordum çünkü ne ben seni kırmak isterim ne sen beni kırmak istersin bizim arkadaşlığımız hep böyle oldu sadece kendimin kırması değil seni diğer insanların kırmasından çok korkuyorum ece çünkü rahat bir kişiliğim var düşünmeden hareket ediyorsun ve bir gün bu başına sorun yaratabilir gibime geliyor ama yaratsın kardeşim ben ne olursa olsun yanında olucam bu konuda sözüm söz ece bir gün hatan olucak götünü kurtarıcam bir gün haklı olucaksın seni savunucam bir güne üzülüceksin seninle üzülüp çözüm bulucam tüm samimiyetimle söz veriyorum ne zaman bana ihtiyacın olursa yanında olucam aramızda ne geçerse geçsin bu hep böyle olucak bilmiyorum sana ne kadarını gösterebiliyorum ama seni çok seviyorum ece seninle gülmeyi seninle ağlamayı seninle pişman olmayı senin sinirlenmeyi amk seninle herşeyi yapmayı seviyorum bir şeyleri yaparken yanımda olduğunda neyse bir şey olmaz ece yanımda diyebiliyorum yanındayken ben kimseden korkmuyorum kimsede utanmıyorum nede olsa günün sonunda eceyle bu konuyu açıp dalga geçicez diye düşünüyorum veya bir şey yapsam ece beni yargılar mı diye asla düşünmüyorum eğer bir rezillik çıkarırsam ece ben tek kalmıyım diye onun iki katını yapar diye düşünüyorum ay çok veya dedim ama veya biri bana laf atsa ece sonuna kadar beni savunur diyebiliyorum bana bu güveni verdiğin için saol kardeşim burda konusunu açmak doğru mu bilmiyorum ama kaba taslak üstündende geçmek istiyorum özür dilerim ece şuanki her kavgamız için seni kırdığım her şey için özür dilerim bazen bende bir şeye sinirlenip sert tepkiler verebiliyorum gerçekten bunlar kontrolüm dışı gelişen şeyler yoksa seni asla kırmak istemem ve her kavgamızda gruplardan çıkmayı bırak kaltak bak bana küfür et o daha az üzer beni cidden söylüyorum bir daha çıkarsan sana 10 dakikalık sümük sesli ağlamamı atarım hesaplarımı kapatırım kendi kendine üzülürsün sakın çıkmıyorsun ece onlar benim olduğu kadar seninde arkadaşın ve sen çıktığın zaman seninle barışmam için az seçenek kalıyor ben o 3 gün ne kadar özledim senin o aptal şakalarını haberin var mı senin bir daha çıkarsan o gruplardan seni sikerim senden rahatsız falan olmuyorum ve asla olmıyıcam o nazlı kaltağıda görsün bunu oda çıksın bir kere daha onuda sikicem dediğim gibi bir daha sakın sona gelelim artık seni çok seviyorum kardeşim hiç bir şeyin hiç kimsenin seni yıpratmasına izin verme umarım bu yaşın mutlu sağlıklı ve huzurlu geçer en iyi yaşını yaşarsın kardeşim iyiki doğdun nice mutlu yaşlara🧡
NEYSE YETER BU KADAR İYİLİK MELEĞİ ROLÜ ADA SENİN VARYA SENİN AMK OROSPU ECE SENDE DOĞUM GÜNÜN DİYE TORPİLLİ DEĞİLSİN HALA BİR BİPOLAR BİR KALTAKSIN CANSU HELE BAK ŞU KALTAĞA GEÇEN KÖŞEDE BİRİNE VERİYORDU NİDA SUS SENDE KEKE DEĞİL KAKASIN BATUHAN KAMKA SENDE BOK GİBİ BS OYNUYORSUN ARYA UYUYOR AMK KAÇ KARI DÜŞÜNÜYORSUN O RÜYALARDA AYŞE SENİNDE BİR KAPIN FALAN YOK ANCA YÜSRAYI TAVLARSIN AMK DECCALLERİ GAY ELİF ÖKSÜRMEYİ KES DİĞER ELİF SENDE ŞU GAY ÇOCUKLARI BULUP ENİŞTENİZ DİYE GETİRME BUĞLEM SENDE TARKAN DEĞİLSİN KANKA HABERŞN OLSUN GECEM AYŞENİN SENİ ALDATMASINA GÖZ YUMMAYI KES KALTAK NAZLI SENDE DELİ MİSİN NESİN AJAN AMK HER İNSAN HAKKINDA BU KADAR BİLGİ SAHİNİ OLMAN KORKUNÇ SİL O SSLERİ ZÜMRA FENERBAHÇE ŞAMPİYON OLMIYICAK KANKA SAL ARTIK SON OLARAK ebrar bebegim miyaaavvv
1 week ago | [YT] | 6
View 24 replies
Load more