Şiirleri yorumluyorum, keyifli dinlemeler...


Sedat Turgut

''Ben de her kul gibi sevabımla, günahımla Allah’a sığınıyorum...''

Değerli dostlar, keyifli dinlemeler :)

3 months ago | [YT] | 0