Şiirleri yorumluyorum, keyifli dinlemeler...
Sedat Turgut
''Ben de her kul gibi sevabımla, günahımla Allah’a sığınıyorum...''Değerli dostlar, keyifli dinlemeler :)
3 months ago | [YT] | 0
View 0 replies
Sedat Turgut
''Ben de her kul gibi sevabımla, günahımla Allah’a sığınıyorum...''
Değerli dostlar, keyifli dinlemeler :)
3 months ago | [YT] | 0
View 0 replies