Queen_ Kkumsunabi

Merhaba ben Kkumnabi (Adımın korecesi) Blinkim ve en sevdiğim üye Jisoo. BTS ve SKZ de severim. Ult Biasım Suga. SKZ den seçmedim (seçemedim). Hedefim 5B olmak. Evli olsamda YouTube'u bırakmak istemedim. Manifestle ilgilenmiyorum En başından beri. Şarkılarımı kendim yazarım. Jisoo delisi Sooya kanalına Welcome. Bide idolümle adımı shiplediğimde Kkumsunabi oluyor. Pinterest heabım pin.it/1FLLCTTlD

Abuşlarımla kavqa etmeyin döverim sizi yolarım😠😡

Umarım benimde kanalım bir gün büyür. Hepinizi çok seviyorum. 💕💖💗💞

Hedeflerim
200
400🔒
800🔒
1B🔒
3B🔒
8B🔒
10B🔒
30B🔒
80B🔒
100B🔒
400B🔒
800B🔒
1K🔒
3K🔒
5K 🔒
8K🔒
10K🔒(nah oluruz ama yinede bir umut😔☺️)
Buraya kadar geldin okudun etdin.
Bide abuş olsan tam olur datlu şey💕💖💗💞😊☺️
#Ytlikelariçekme #Ytlikelarıçekme
#Ytabonemiçekme #Ytbenianasayfayakoy #Ytbenikeşfet #Keşfetbenibul
#Kanalımhepanasayfada


Queen_ Kkumsunabi

SOOAMOR BENİM YARATDIĞIM JİSOO FANDOM İSMİDİR. AÇIKLAMASI SOO SAF TEMİZ DEMEKTİR AMOR HEM FRANSIZCA HEM LATİNCE AŞK DEMEKTİR JİSOONUN ALBÜM İSMİNDEDE VARDI. YANİ SAF SEVGİ DEMEKTİR. AYRICA JİSOONUN FANDOM İSMİ BLİNK KENDİ SOOYA DİĞE FANDOM İSMİ DE YOKTUR APTAL VELETLER ANLAMADAN BOŞ KONUŞMANIZ ÇOK GÜLÜNÇ. AYRICA BEN ÖYLE DİYORSAM BU BENİM FİKRİM SENİ İLGİLENDİRMEZ.

4 hours ago (edited) | [YT] | 1

Queen_ Kkumsunabi

youtube.com/post/UgkxxOStpueOu0DM6TP_wMcf1uIrzuS5M… paylaştım cnm@Minho-j1t @ardeobi

1 week ago (edited) | [YT] | 2

Queen_ Kkumsunabi

youtube.com/post/Ugkx29n22PQJ2y9-M-uL3te7jFYC-CoAK…
Bir gruba katıldım desstek olun lütfen

1 week ago (edited) | [YT] | 0

Queen_ Kkumsunabi

@biglouiৎ buyur cnm bak abuş oldum.

2 weeks ago | [YT] | 0

Queen_ Kkumsunabi

Arkadaşlar rica ediyorum dinleyin. Bir grupla ilgilenmediğimde ve abone olduğum bir kanal o grupla ilgili içerik paylaştığında abonelikten çıkmam çok normal. Yani benim tercihim, benim kararım. Ayrıca ilgi duymadığın bir grupla ilgili video paylaşan birini ne diğe takip etmem gerekiyor? Çok saçma. Kanalı ben olmasam büyümeyecekmi? Zaten hepsine başarılar diliyorum. Umarım hepsi iyi yerlere gelir de ben niye desteklemiyorum diğe kötü oluyorum? Lütfen öz sayqı ne öğrenin öyle gelin. Ben özüme, kendime sayqı duyduğum için hiç bir kanalın, grubun, ünlünün antisi olmadım. Hiç kimseyi linçlemedim. Hiç kimseyi yarqılamadım. Gördüm, izledim, beğenmedim. Bunun için hesap vermek zorundada değilim. YANİ SHAT UP KENDİ İŞİNE BAK.

2 weeks ago (edited) | [YT] | 2