Melo aklin varsa tt den bana yaz işte tam suanda kötü hissetmekte haklisin ortada bsey yokken neden böyle yaparsinki anlayamiyorum gercekten anlamiyorum en ufak boktan seylerde vaz gecmenizden biltim bı kez olsunda sana değer veren insanlar icin kalim de biz her zaman ne yaparsan yap arkanda oluruz iyi veya kötü olsun davranisin hallederiz lütfen gercekten rica ediyorum mesajlarima bak@cusmelo
Ya bana yine capcut pro apk lazim ddkddnkdm olan varmi tüm siteleri denedim olmuyo ya yer kapliyo diye silmistim simdide bulamiyorum prosuzda bı boka yaramaz benim icin zaten uzun zaman oldu nasilsiniz bu topluluk büyük ihtimalle cöp olur gibi ama bilemeyizz
Kitap okumaktan bı zamanlar nefret eden ben delirmis olamaliyim kitap asigi bı kız oldumm Wattpad hikayeleri çok güzel ya abi suan ötenazi okulunu okuyorum alin okuyunn o kadar komik romantik ve bı o kadarda üzücü sahneler vardı tüm duyguları yasadim diyebilirim delirdim sanirimm çok güzel Wattpad çiftleri ya yeni hobim vatana millete hayırlı uğurlu olsun kutup yıldızını okudum oda çok güzeldii 2 sini okicamm biraz aktif olim dedim nasilsinizz napiyonuzz garip bı şekilde hem gözlerim agriyor ama bı yandanda aşırı enerjik hissediyorumm kimya çözmekten içim disim mol konusu oldu ya yetismiyoo 200 soru edit yapmayi unuttum ya heralde dbksmsn bı ara deniyim bari hatirliyommu
Selam nasilsinizz şuan gayet iyiyim benn bugün okulda hocaya sinirlerim falan bozuldu haftaya yazili haftasi ya hiç hazır deglim 10.sinif ne kadar zor çok yoğun kafayi yicem çok fazla ders var ya lütfen ortaokul hayatıma dönebilirmiyim büyümek istemiyorum abi söyle söyliyim bilişime bile calisicam ayy bu arada sanalı özledim baya uzaklastim zaten hafta sonlarim boş bi telefonumu daha yaptiramadim vaktim olmadi ya yazili haftasindan sonra artık edit atar biraz daha aktif olurum bencee şuana kadar kimseden nefret etmedim hayatıma girmis herkes çok değerli ve önem verdim seviliyorsunuzz
Selamm Ya telefonumu hala yaptıramadim yaptirinca ilk isim edit yapip atmak olucak ve galerimde ne bulduguma bakın 300 abone oldugum zamanlar ay çok güzeldii o zamanlar bi farkliydi ve benim şarjımın yine fotograftada az olmasi dbdjmdnnd bu aradaa nasilsinizz
Ya telefonumun azına sictim bı anda ekranin yarisi gitti ve edit yapamiyorum yaa bı anda olması çok daha nedenini falan chat gpt ye sordum su ve düsmeden olabiliyomus yani simdi ben bı keresinde telefonu düsürdüm biraz oda benimle köpüklü suyla bici bici yapmisti ondan olabilir yanii dnjdmsns ya da her dakika telefonumu düsürme potansiyelim oldugundan ondanda olabilirmis ya imdatt çok sinir bozucu telefon garip neon efekti var gibi neyse diger yarisi duruyor devam iyi bile dayandı ya simdi ablam kendine yeni telefon alinca eski telefonu var ve o telefon benimkinden kat kat daha iyi ama ben bu telefonu birakamiyorum hep amp de milattan öncesinden kalma projelerim var yani napicamm yani geciyimmi ablin telefonuna ya ama hiç istemiyorum ekranini yaptiricak gibiyim yine bı şekilde edit yapamadim edit yapmak istiyordum ya uzun zaman sonra haftaya insallah bir edit yapip atarim umarım yani heh unutuyordum nasilsiniz bu aradaa
@Velayxa Oyy dogum günün kutlu olsun tavuk hanimm nice mutlu senere seviliyorsunuzz yanımda oldugun zamanlar icin çok teşekkür ederim iyiki varsinn<3
K_DRAMSX
@Merrywqৎ
Doğum günün kutlu olsunn nice mutlu seneleree çaktırma bilmiyodum yeni ögrendim valla dbdkdmndn
3 months ago | [YT] | 13
View 11 replies
K_DRAMSX
Melo aklin varsa tt den bana yaz işte tam suanda kötü hissetmekte haklisin ortada bsey yokken neden böyle yaparsinki anlayamiyorum gercekten anlamiyorum en ufak boktan seylerde vaz gecmenizden biltim bı kez olsunda sana değer veren insanlar icin kalim de biz her zaman ne yaparsan yap arkanda oluruz iyi veya kötü olsun davranisin hallederiz lütfen gercekten rica ediyorum mesajlarima bak@cusmelo
3 months ago | [YT] | 6
View 0 replies
K_DRAMSX
Ya bana yine capcut pro apk lazim ddkddnkdm olan varmi tüm siteleri denedim olmuyo ya yer kapliyo diye silmistim simdide bulamiyorum prosuzda bı boka yaramaz benim icin zaten uzun zaman oldu nasilsiniz bu topluluk büyük ihtimalle cöp olur gibi ama bilemeyizz
4 months ago | [YT] | 50
View 9 replies
K_DRAMSX
Çoğu kisiye ufak bı destek bulunduktan sonra ben kacanzi kimya çözmeye iyi geceler tatlis rüyalarr
7 months ago | [YT] | 8
View 6 replies
K_DRAMSX
Kitap okumaktan bı zamanlar nefret eden ben delirmis olamaliyim kitap asigi bı kız oldumm Wattpad hikayeleri çok güzel ya abi suan ötenazi okulunu okuyorum alin okuyunn o kadar komik romantik ve bı o kadarda üzücü sahneler vardı tüm duyguları yasadim diyebilirim delirdim sanirimm çok güzel Wattpad çiftleri ya yeni hobim vatana millete hayırlı uğurlu olsun kutup yıldızını okudum oda çok güzeldii 2 sini okicamm biraz aktif olim dedim nasilsinizz napiyonuzz garip bı şekilde hem gözlerim agriyor ama bı yandanda aşırı enerjik hissediyorumm kimya çözmekten içim disim mol konusu oldu ya yetismiyoo 200 soru edit yapmayi unuttum ya heralde dbksmsn bı ara deniyim bari hatirliyommu
7 months ago | [YT] | 4
View 33 replies
K_DRAMSX
Selam nasilsinizz şuan gayet iyiyim benn bugün okulda hocaya sinirlerim falan bozuldu haftaya yazili haftasi ya hiç hazır deglim 10.sinif ne kadar zor çok yoğun kafayi yicem çok fazla ders var ya lütfen ortaokul hayatıma dönebilirmiyim büyümek istemiyorum abi söyle söyliyim bilişime bile calisicam ayy bu arada sanalı özledim baya uzaklastim zaten hafta sonlarim boş bi telefonumu daha yaptiramadim vaktim olmadi ya yazili haftasindan sonra artık edit atar biraz daha aktif olurum bencee şuana kadar kimseden nefret etmedim hayatıma girmis herkes çok değerli ve önem verdim seviliyorsunuzz
8 months ago (edited) | [YT] | 8
View 21 replies
K_DRAMSX
Selamm Ya telefonumu hala yaptıramadim yaptirinca ilk isim edit yapip atmak olucak ve galerimde ne bulduguma bakın 300 abone oldugum zamanlar ay çok güzeldii o zamanlar bi farkliydi ve benim şarjımın yine fotograftada az olmasi dbdjmdnnd bu aradaa nasilsinizz
8 months ago (edited) | [YT] | 3
View 10 replies
K_DRAMSX
Özledim.
8 months ago | [YT] | 7
View 7 replies
K_DRAMSX
Ya telefonumun azına sictim bı anda ekranin yarisi gitti ve edit yapamiyorum yaa bı anda olması çok daha nedenini falan chat gpt ye sordum su ve düsmeden olabiliyomus yani simdi ben bı keresinde telefonu düsürdüm biraz oda benimle köpüklü suyla bici bici yapmisti ondan olabilir yanii dnjdmsns ya da her dakika telefonumu düsürme potansiyelim oldugundan ondanda olabilirmis ya imdatt çok sinir bozucu telefon garip neon efekti var gibi neyse diger yarisi duruyor devam iyi bile dayandı ya simdi ablam kendine yeni telefon alinca eski telefonu var ve o telefon benimkinden kat kat daha iyi ama ben bu telefonu birakamiyorum hep amp de milattan öncesinden kalma projelerim var yani napicamm yani geciyimmi ablin telefonuna ya ama hiç istemiyorum ekranini yaptiricak gibiyim yine bı şekilde edit yapamadim edit yapmak istiyordum ya uzun zaman sonra haftaya insallah bir edit yapip atarim umarım yani heh unutuyordum nasilsiniz bu aradaa
8 months ago (edited) | [YT] | 8
View 14 replies
K_DRAMSX
@Velayxa
Oyy dogum günün kutlu olsun tavuk hanimm nice mutlu senere seviliyorsunuzz yanımda oldugun zamanlar icin çok teşekkür ederim iyiki varsinn<3
8 months ago | [YT] | 8
View 3 replies
Load more