This is the personal Channel of Mehdi Amiri the Admin & founder of Parsnews Austria Group.
If you have not already subscribed to my Channel, Please do so.
The lyricsvideos with Farsi Texts are made to be used by people who are interested in learning Farsi by listening to Popular persian music and practice their reading ability .
If you are the Copyright owner of ulpoaded material and want them removed, please Contact me using the Emails stated , i will remove them as soon as Possible.
Contact :
info@parsnews.at
info@kostfastnix.at
you can also visit my sites:
parsnews.at/ in Farsi
arzexchange.com/farsi
mehdiparsnewsamiri.com/farsi
kostfastnix.at/ in English, German & Farsi
MehdiAmiri.Official
Mein Kanalk ID
UCiRd6VwYWsHPsOecel0rnRw
1 year ago | [YT] | 0
View 0 replies
MehdiAmiri.Official
اینهم برای همه دوستانی که میخوان زمان و تاریخ دقیق تحویل سال ۱۴۰۳ رو بدون, در ضمن, حواستون باشه که چهار شنبه سوری رو سه شنبه شب ۲۲ اسفند جشن میگیرن! 😲😲🙄
2 years ago | [YT] | 7
View 0 replies
MehdiAmiri.Official
سلام به دوستان گلم, من امروز تازه اینجا رو کشف کردم, یعنی میدونستم که همچین چیزی هست اما هیچ وقت تا حالا اینجا چیزی ننوشتم.
از امروز بیشتر اینجا خواهم نوشت و سعی میکنم از این طریق تماس نزدیک تری با شما عزیزان داشته باشم و کمتر در فیس بوک بنویسم و بیشتر به اینجا سر و سامون بدم, چونکه همه اون امکاناتی که در فیسبوک هست, اینجام هست با این تفاوت که در اونجا, هر موزیکی میزاری , فیسبوک کل ویدیو رو بخاطر ریسک کپی رایت میوت میکنه اینجا اما نه.
اینهمه آدرس فیسبوک من آگاه خواستین چک کنین:
www.facebook.com/MehdiParsnewsAmiri
2 years ago | [YT] | 2
View 0 replies
MehdiAmiri.Official
فرار کنین که اومدم 😋😁🤣😂
دوستان هر کی میخواد ماچم کنه بیاد, بلاخره بعد از ۷ روز تست کرونا منفی شد !
از همون روز دوم, هر روز تست میگرفتم, به امید منفی بودن تا اینکه امروز دیگه جوابش منفی شد خدا رو شکر.
میخوام بگم که چونکه من بار اولی بود که این مرض رو میگرفتم , یک مقدار میترسیدم اما واقعا سرما خوردگی وحشتناکی نبود و من گریپ هایی داشتم که خیلی از این بد تر بوده!
البته من از همون روز اول, شروع کردم به داروی ضد کرونا خوردن که این خیلی کمک کرد و جلوو بدترشدنش رو گرفت, داشتن برادر زاده هایی که داروخونه دارن, این امتیاز رو داره دیگه, همون ساعتی که فهمیدن, کرونا گرفتم, فورا با تاکسی, داروش رو برام فرستادن.🌷🌼🌼😍
مشکل ترین قسمتش, همون موندن تو خونه بود که اون هم البته دیگه اجباری نیست اما من چونکه واقعا نمیخواستم که کسی از طرف من مریض شه, تا همین دیروز از خونه بیرون نرفته بودم.
خلاصه دوستان, روز از نو روزی از نو .
شادی و تندرستی برای همتون آرزو میکنم .🌷🌼🌺❤💓🧡💖😍
2 years ago | [YT] | 2
View 1 reply