2026 is begonnen. Hopelijk hebben jullie genoten van mijn langere laatste set upload uit comedy club Toomler en plezier beleefd aan onze tv pilot die nooit is opgepikt. Helaas. Maar des te leuker dat ie zo goed door jullie wordt ontvangen hier!
Voor komende weken heb ik nog zo'n 5 a 6 filmpjes die ik ga uploaden uit mijn vorige voorstelling, waaronder ook een registratie van a tot z van die voorstelling. Ergens medio/eind maart droogt mijn oogst dan op qua filmpjes online zetten op dit kanaal. Maar Klikbeet begint weer wekelijks uit te zenden vanaf laatste week januari en... ik ga weer touren door het hele land, tot de zomer. Dus... Aan nieuwe filmpjes wordt gewerkt! En tuurlijk, jullie kunnen gewoon blijven zitten en vanachter je laptop wachten tot de nieuwe show ook weer online komt, later dit jaar, maar je kan ook live komen kijken! Nu al!
Check mijn site voor tickets. Grote steden zijn al redelijk vol tot uitverkocht. Panningen is nog altijd geheel leeg.
Overal welkom! Ik heb er heel veel zin in, in 2026! Stefan
Ha allen! Vandaag post ik de set die ik bij Lubach uiteindelijk deed, maar dan opgenomen een paar dagen eerder. In comedyclub Toomler waar ik ooit als 15-jarige binnenstapte. Er is ontzettend veel gezegd en geschreven na die uitzending van Lubach en ik heb simpelweg destijds niet dit willen plaatsen omdat het rancuneus voelde. Het had gevoeld als "ik kan het wel". Maar comedy is hard en soms kan hetzelfde materiaal in een andere setting anders binnenkomen. Daarnaast denk ik nog steeds van mening dat ik een andere set had moeten spelen bij Lubach. Dus dat het niet goed ging op tv heb ik volledig aan mijzelf te wijten gehad. Stiekem hou ik daarom ook zo van stand up. Het is zo direct. Je bent de held of je bent een loser. Die avond was ik een loser. It's all in the game.
De reden dat ik het nu wel post, is tweeledig. Ik hou van deze grappen die ik vertelde en wilde ze ook laten zien als ze wel goed vallen. Daarnaast wilde ik er lang mee wachten, omdat ik niet iets bij Arjen en zijn geweldige team wilde leggen als verantwoordelijkheid en iemand na mij ermee wilde opzadelen, die daar ging stand uppen. Geen extra olie op het vuur.
De andere reden is, is dat ik maandagavond mijn aller aller eerste kortere try-out van mijn nieuwe voorstelling heb. In mijn club. Toomler. Waar ik 25 jaar geleden binnenwandelde. Met veel plezier sta ik weer op het podium en ik heb hard gewerkt en ben hard aan het werk om een volgende show weer te rocken. Jullie zijn van harte uitgenodigd om te komen kijken. Check mijn site voor kaarten. Ik tour weer door het hele land in 2026. Of kom gezellig naar de try out kijken in Toomler. De legendarische club in Amsterdam die volgende maand dicht gaat. We verhuizen in januari naar Westergas.
Ik doe dit hoofdstuk nu dicht en sla een nieuw hoofdstuk open. Ik kan niet wachten om jullie weer te zien in het theater. Met vriendelijke groet, Stefan Pop www.stefanpop.nl
Straks om 12 uur de laatste 5 minuten van mijn optreden van afgelopen zaterdag. Ik zal binnenkort bij "Voor de show" met Rayen vertellen waarom dit één van mijn meest bijzondere shows in Toomler ooit was. Deel wijst zichzelf zo wel :)
Trouwens ik heb allemaal dingen die ik ga weggeven via mijn nieuwsbrief. Dus schrijf je in op www.stefanpop.nl Later! Stefan
Vanaf nu komen er regelmatig (denk ongeveer om de 2 weken) filmpjes uit mijn vorige programma online tot aan februari. Dan begint namelijk mijn nieuwe tour. Wil je daar bij zijn, kan je kaarten krijgen via mijn website www.stefanpop.nl Sommige steden gaan heel hard en zijn bijna uitverkocht, anderen hebben als stad collectief besloten niet te komen naar mijn voorstelling. Op beide plekken zijn jullie meer dan welkom. Stefan
Haha dit ging net goed. Ik realiseerde mij net vroeg genoeg dat ik maar beter niet aanstaande zondag een stand up moet uitzenden waarin ik een Duits voetbalshirt heb. Haha. Op 4 mei komt nu weer een ander filmpje, en deze dan 2 weken later haha
Hier weer een update van mij. Vanaf komende week ga ik weer optreden en werken aan mijn voorstelling die volgend jaar op tournee gaat. Ik heb na Lubach nog het podium gepakt om een reactie te geven die ik toepasselijk vond, hoop jullie ook. Maar daarna heb ik even vrij genomen van het podium. Met Rayen heb ik al besproken dat ik later dit jaar nog een keer terugkijk op Lubach in een nieuwe aflevering van "voor de show", het is allemaal niet zo eendimensionaal als het lijkt. Daarnaast zal ik dezelfde set van Lubach van een paar dagen ervoor, opgenomen in Toomler later dit jaar publiceren. Waarschijnlijk na die podcast aflevering. Denk dat dat wel interessant is om te zien.
Anyway, vandaag kwam per ongeluk een filmpje online die niet goed ingepland stond. Ik heb de volgorde opnieuw ingepland om framing beetje tegen te gaan. Ik hoef namekijk maar een "vriendin is..." constructie te maken en het wordt allemaal op één hoop gegooid op dit moment. Dus relatie materiaal is ingepland richting eind dit jaar op dit kanaal. Volgende week komt het eerst volgende filmpje online. Ik wil wel even duidelijk zeggen dat ik voor de rest wel gewoon blijf maken wat ik wil maken, en wat ik grappig vind, dus subscribe of unsubscribe. Wat dat betreft is dit gewoon gratis content wat ik telkens publiceer.
Ik heb sinds deze maand een nieuwe website met nieuwe data voor optredens volgend jaar! Niet alle theaters zijn al verkoop begonnen, sommigen al wel sinds kort. Sommigen verkopen al heel hard en anderen minder hard :)
Haaiiii, Dus we zijn aan het posten, we blijven posten. Paar leuke dingen om wellicht te weten:
- Klikbeet heeft 500 aanmeldingen gehad van mensen die bij ons de workshop willen volgen. We gaan er 25 uitkiezen. Aankomende week moet ik door al die aanmeldingen heen :)
- Die laatste sketch van Klikbeet met Murth Mossel waarbij ik stemacteur was, die kwam eigenlijk uit de Pilot die ik met Rayen Panday maakte jaar geleden. Waarvan de NPO zei dat het echt niet grappig was haha. Ik ga de hele pilot op dit kanaal posten. Het staat gepland, maar echt pas voor later dit jaar.
- Ik heb nu bijna een nieuw kwartier op het podium voor mijn nieuwe show. Op het Utrecht Comedy festival over 3 weken zal ik 50% nieuw en 50% teksten uit mijn vorige programma doen. Ik heb daar een dubbel show met de geweldige Kasper van der Laan.
- In mijn nieuwsbrief die ik deze week stuur, vertel ik wanneer de kaartverkoop begint voor mijn volgende show. Schrijf je in via mijn site.
Voor de rest, like wat je leuk vindt, dislike wat je niet leuk vindt. Ik heb het naar mijn zin. Ik heb het altijd leuk gevonden, maar zeker afgelopen anderhalf jaar heb ik echt het gevoel een klik te hebben met een groter publiek en tis echt leuk om het enthousiasme van twee kanten te merken. Ik probeer veel te reageren op comments en posts (geen dm's) maar ik heb ook 3 kids, dus ik krijg net iets te vaak "Zit je nu weer op je telefoon", dat probeer ik een beetje in de gaten te houden. Weet dat ik alles lees!
Hooiiii, Zoals jullie misschien gemerkt hebben "het kanaal is actief"! En ingepland tot 1 januari 2026. Oftewel stick around, vertel het door. Ondertussen ben ik druk met nieuw stand up materiaal. Heb de eerste 5 minuten haha, we ploeteren door! Klikbeet is trouwens ook weer begonnen met uitzenden.
Ik zal jullie hier geregeld een update geven, of een anekdote vertellen/video delen van achter de schermen. Engagement. We doen het samne. Ja toch :) Stefan
Ha iedereen, Ik ben even op vakantie. Het is wat druk geweest afgelopen maanden en ik heb het niet voor elkaar gekregen om wekelijks de columns op te nemen die ik wilde doen. Die gaan zeker komen. Ik heb niet voor niks 1200 euro aan een eigen set up betaald :) Maar de focus is nu echt op uitrusten en dan vanaf eind volgende week volle focus op de tour van september/oktober.
De kaarten vliegen eruit, echt veel is al uitverkocht. Ik ben nog bezig met wat extra optredens te regelen die ik eind augustus dan aankondig. Check www.stefanpop.nl waar er nog kaarten zijn! Hier zal ik bekendmaken als er nieuwe data zijn, maar je kan ook inschrijven op mijn nieuwsbrief, mocht je deze berichten vaak missen.
Heb nog een mooie vakantie en dan gaan we rocken dit najaar! Stefan
Ha iedereen, Toch altijd raar dat dit de plek blijft dat ik meest persoonlijke updates geef, maar blijf YouTube ondanks wat censuur wat ik laatste tijd weer mee maakte met ze, toch de fijnste plek. 2 updates: Mijn speellijst voor september, oktober dit najaar staat op mijn site www.stefanpop.nl Er komen nog optredens bij en Leiden die al uitverkocht is, gaat naar een grotere zaal, dus schrijf je daar in voor de wachtlijst en je krijgt verdere info.
Tweede update! Rayen en ik komen terug voor een paar EK specials, gesponsord door Volkswagen en KNVB. Wij rijden naar Duitsland met Ruben van der Meer, Rene van Meurs en Peter Heerschop. Podcast opgenomen in een volkswagen buzz. Ondanks dat het veel hetzelfde is als de podcast hiervoor, zijn er ook veel dingen anders als er plots andere partijen meedoen :) Dus excuses dat die columns nog niet gelukt zijn op de YouTube pagina, maar dat is de reden, plus ik neem komende weken met Tex en Anna nieuwe afleveringen op van "Zo, opgelost". Juli heb ik het internationaal comedy festival in Toomler georganiseerd, maar gek genoeg was dat veel werk, en is dat dan niet zo, dus vanaf 1 juli pak ik oprecht die columns in mijn schuur op. Ik heb er al 2 liggen.
Ik hoop dat jullie van het nieuwe materiaal genieten en zou tof zijn elkaar live te zien in het najaar. Dan publiceren we dat materiaal weer vanaf november! Hebben we gelijk 70 minuten plus nog zo'n 25 minuten die ik heb liggen die we kunnen gaan uitzenden tot aan eind 2025 :)
Stefan Pop
2026 is begonnen.
Hopelijk hebben jullie genoten van mijn langere laatste set upload uit comedy club Toomler en plezier beleefd aan onze tv pilot die nooit is opgepikt. Helaas. Maar des te leuker dat ie zo goed door jullie wordt ontvangen hier!
Voor komende weken heb ik nog zo'n 5 a 6 filmpjes die ik ga uploaden uit mijn vorige voorstelling, waaronder ook een registratie van a tot z van die voorstelling. Ergens medio/eind maart droogt mijn oogst dan op qua filmpjes online zetten op dit kanaal. Maar Klikbeet begint weer wekelijks uit te zenden vanaf laatste week januari en... ik ga weer touren door het hele land, tot de zomer. Dus... Aan nieuwe filmpjes wordt gewerkt!
En tuurlijk, jullie kunnen gewoon blijven zitten en vanachter je laptop wachten tot de nieuwe show ook weer online komt, later dit jaar, maar je kan ook live komen kijken! Nu al!
Check mijn site voor tickets. Grote steden zijn al redelijk vol tot uitverkocht. Panningen is nog altijd geheel leeg.
Overal welkom! Ik heb er heel veel zin in, in 2026!
Stefan
5 months ago | [YT] | 122
View 23 replies
Stefan Pop
Ha allen!
Vandaag post ik de set die ik bij Lubach uiteindelijk deed, maar dan opgenomen een paar dagen eerder. In comedyclub Toomler waar ik ooit als 15-jarige binnenstapte.
Er is ontzettend veel gezegd en geschreven na die uitzending van Lubach en ik heb simpelweg destijds niet dit willen plaatsen omdat het rancuneus voelde. Het had gevoeld als "ik kan het wel". Maar comedy is hard en soms kan hetzelfde materiaal in een andere setting anders binnenkomen. Daarnaast denk ik nog steeds van mening dat ik een andere set had moeten spelen bij Lubach. Dus dat het niet goed ging op tv heb ik volledig aan mijzelf te wijten gehad.
Stiekem hou ik daarom ook zo van stand up. Het is zo direct. Je bent de held of je bent een loser. Die avond was ik een loser. It's all in the game.
De reden dat ik het nu wel post, is tweeledig. Ik hou van deze grappen die ik vertelde en wilde ze ook laten zien als ze wel goed vallen. Daarnaast wilde ik er lang mee wachten, omdat ik niet iets bij Arjen en zijn geweldige team wilde leggen als verantwoordelijkheid en iemand na mij ermee wilde opzadelen, die daar ging stand uppen. Geen extra olie op het vuur.
De andere reden is, is dat ik maandagavond mijn aller aller eerste kortere try-out van mijn nieuwe voorstelling heb. In mijn club. Toomler. Waar ik 25 jaar geleden binnenwandelde. Met veel plezier sta ik weer op het podium en ik heb hard gewerkt en ben hard aan het werk om een volgende show weer te rocken. Jullie zijn van harte uitgenodigd om te komen kijken. Check mijn site voor kaarten. Ik tour weer door het hele land in 2026. Of kom gezellig naar de try out kijken in Toomler. De legendarische club in Amsterdam die volgende maand dicht gaat. We verhuizen in januari naar Westergas.
Ik doe dit hoofdstuk nu dicht en sla een nieuw hoofdstuk open.
Ik kan niet wachten om jullie weer te zien in het theater.
Met vriendelijke groet,
Stefan Pop
www.stefanpop.nl
7 months ago | [YT] | 104
View 12 replies
Stefan Pop
Straks om 12 uur de laatste 5 minuten van mijn optreden van afgelopen zaterdag. Ik zal binnenkort bij "Voor de show" met Rayen vertellen waarom dit één van mijn meest bijzondere shows in Toomler ooit was. Deel wijst zichzelf zo wel :)
Trouwens ik heb allemaal dingen die ik ga weggeven via mijn nieuwsbrief. Dus schrijf je in op www.stefanpop.nl
Later!
Stefan
9 months ago | [YT] | 40
View 3 replies
Stefan Pop
Vanaf nu komen er regelmatig (denk ongeveer om de 2 weken) filmpjes uit mijn vorige programma online tot aan februari. Dan begint namelijk mijn nieuwe tour. Wil je daar bij zijn, kan je kaarten krijgen via mijn website www.stefanpop.nl
Sommige steden gaan heel hard en zijn bijna uitverkocht, anderen hebben als stad collectief besloten niet te komen naar mijn voorstelling. Op beide plekken zijn jullie meer dan welkom.
Stefan
10 months ago | [YT] | 45
View 6 replies
Stefan Pop
Haha dit ging net goed. Ik realiseerde mij net vroeg genoeg dat ik maar beter niet aanstaande zondag een stand up moet uitzenden waarin ik een Duits voetbalshirt heb. Haha.
Op 4 mei komt nu weer een ander filmpje, en deze dan 2 weken later haha
1 year ago | [YT] | 61
View 2 replies
Stefan Pop
Hier weer een update van mij.
Vanaf komende week ga ik weer optreden en werken aan mijn voorstelling die volgend jaar op tournee gaat. Ik heb na Lubach nog het podium gepakt om een reactie te geven die ik toepasselijk vond, hoop jullie ook. Maar daarna heb ik even vrij genomen van het podium.
Met Rayen heb ik al besproken dat ik later dit jaar nog een keer terugkijk op Lubach in een nieuwe aflevering van "voor de show", het is allemaal niet zo eendimensionaal als het lijkt. Daarnaast zal ik dezelfde set van Lubach van een paar dagen ervoor, opgenomen in Toomler later dit jaar publiceren. Waarschijnlijk na die podcast aflevering. Denk dat dat wel interessant is om te zien.
Anyway, vandaag kwam per ongeluk een filmpje online die niet goed ingepland stond. Ik heb de volgorde opnieuw ingepland om framing beetje tegen te gaan. Ik hoef namekijk maar een "vriendin is..." constructie te maken en het wordt allemaal op één hoop gegooid op dit moment. Dus relatie materiaal is ingepland richting eind dit jaar op dit kanaal. Volgende week komt het eerst volgende filmpje online.
Ik wil wel even duidelijk zeggen dat ik voor de rest wel gewoon blijf maken wat ik wil maken, en wat ik grappig vind, dus subscribe of unsubscribe. Wat dat betreft is dit gewoon gratis content wat ik telkens publiceer.
Ik heb sinds deze maand een nieuwe website met nieuwe data voor optredens volgend jaar! Niet alle theaters zijn al verkoop begonnen, sommigen al wel sinds kort. Sommigen verkopen al heel hard en anderen minder hard :)
www.stefanpop.nl
Tot snel!
Stefan
1 year ago | [YT] | 181
View 41 replies
Stefan Pop
Haaiiii,
Dus we zijn aan het posten, we blijven posten. Paar leuke dingen om wellicht te weten:
- Klikbeet heeft 500 aanmeldingen gehad van mensen die bij ons de workshop willen volgen. We gaan er 25 uitkiezen. Aankomende week moet ik door al die aanmeldingen heen :)
- Die laatste sketch van Klikbeet met Murth Mossel waarbij ik stemacteur was, die kwam eigenlijk uit de Pilot die ik met Rayen Panday maakte jaar geleden. Waarvan de NPO zei dat het echt niet grappig was haha. Ik ga de hele pilot op dit kanaal posten. Het staat gepland, maar echt pas voor later dit jaar.
- Ik heb nu bijna een nieuw kwartier op het podium voor mijn nieuwe show. Op het Utrecht Comedy festival over 3 weken zal ik 50% nieuw en 50% teksten uit mijn vorige programma doen. Ik heb daar een dubbel show met de geweldige Kasper van der Laan.
- In mijn nieuwsbrief die ik deze week stuur, vertel ik wanneer de kaartverkoop begint voor mijn volgende show. Schrijf je in via mijn site.
Voor de rest, like wat je leuk vindt, dislike wat je niet leuk vindt. Ik heb het naar mijn zin. Ik heb het altijd leuk gevonden, maar zeker afgelopen anderhalf jaar heb ik echt het gevoel een klik te hebben met een groter publiek en tis echt leuk om het enthousiasme van twee kanten te merken. Ik probeer veel te reageren op comments en posts (geen dm's) maar ik heb ook 3 kids, dus ik krijg net iets te vaak "Zit je nu weer op je telefoon", dat probeer ik een beetje in de gaten te houden. Weet dat ik alles lees!
Tot snel, geef snel weer een update!
Stefan
1 year ago | [YT] | 167
View 21 replies
Stefan Pop
Hooiiii,
Zoals jullie misschien gemerkt hebben "het kanaal is actief"! En ingepland tot 1 januari 2026. Oftewel stick around, vertel het door. Ondertussen ben ik druk met nieuw stand up materiaal. Heb de eerste 5 minuten haha, we ploeteren door!
Klikbeet is trouwens ook weer begonnen met uitzenden.
Ik zal jullie hier geregeld een update geven, of een anekdote vertellen/video delen van achter de schermen. Engagement. We doen het samne. Ja toch :)
Stefan
1 year ago | [YT] | 161
View 13 replies
Stefan Pop
Ha iedereen,
Ik ben even op vakantie. Het is wat druk geweest afgelopen maanden en ik heb het niet voor elkaar gekregen om wekelijks de columns op te nemen die ik wilde doen. Die gaan zeker komen. Ik heb niet voor niks 1200 euro aan een eigen set up betaald :)
Maar de focus is nu echt op uitrusten en dan vanaf eind volgende week volle focus op de tour van september/oktober.
De kaarten vliegen eruit, echt veel is al uitverkocht. Ik ben nog bezig met wat extra optredens te regelen die ik eind augustus dan aankondig.
Check www.stefanpop.nl waar er nog kaarten zijn! Hier zal ik bekendmaken als er nieuwe data zijn, maar je kan ook inschrijven op mijn nieuwsbrief, mocht je deze berichten vaak missen.
Heb nog een mooie vakantie en dan gaan we rocken dit najaar!
Stefan
1 year ago | [YT] | 89
View 7 replies
Stefan Pop
Ha iedereen,
Toch altijd raar dat dit de plek blijft dat ik meest persoonlijke updates geef, maar blijf YouTube ondanks wat censuur wat ik laatste tijd weer mee maakte met ze, toch de fijnste plek. 2 updates:
Mijn speellijst voor september, oktober dit najaar staat op mijn site www.stefanpop.nl
Er komen nog optredens bij en Leiden die al uitverkocht is, gaat naar een grotere zaal, dus schrijf je daar in voor de wachtlijst en je krijgt verdere info.
Tweede update! Rayen en ik komen terug voor een paar EK specials, gesponsord door Volkswagen en KNVB. Wij rijden naar Duitsland met Ruben van der Meer, Rene van Meurs en Peter Heerschop. Podcast opgenomen in een volkswagen buzz. Ondanks dat het veel hetzelfde is als de podcast hiervoor, zijn er ook veel dingen anders als er plots andere partijen meedoen :)
Dus excuses dat die columns nog niet gelukt zijn op de YouTube pagina, maar dat is de reden, plus ik neem komende weken met Tex en Anna nieuwe afleveringen op van "Zo, opgelost". Juli heb ik het internationaal comedy festival in Toomler georganiseerd, maar gek genoeg was dat veel werk, en is dat dan niet zo, dus vanaf 1 juli pak ik oprecht die columns in mijn schuur op. Ik heb er al 2 liggen.
Ik hoop dat jullie van het nieuwe materiaal genieten en zou tof zijn elkaar live te zien in het najaar. Dan publiceren we dat materiaal weer vanaf november! Hebben we gelijk 70 minuten plus nog zo'n 25 minuten die ik heb liggen die we kunnen gaan uitzenden tot aan eind 2025 :)
Stefan
2 years ago | [YT] | 142
View 10 replies
Load more