Masa hesabı olmak cok cok cok yormaya basladı…ürettiğim icerikleri cok seviyorum ama yoruluyorum ve fikir bulmak cok zor oluyor yani sürekli açılım yada paketleme atmak istemiyorum😭ceviri hesabı olmak istiyorum ama masa hesabı olmayı bırakmak istemiyorum baya karısık bir durum…
BİZ 2K OLMUSUZ İNANAMİYORUM 2 K😭 Gercekten surekli bakiyorum ve inanamiyorum ben nasi 2k olmus olabilirim ya😭koskocaman bir aile olduk o kadar mutluyumki emeklerimin karsiligini almak o kadar guzel hissettiriyorki ve bunlarin hepsi sizin sayenizde . Siz olmasaydiniz bu hesabimin yada heveslerimin hocbir onemi yoktu cidden…burasi benim icin sadece bir sosyal platform degil ayni zamanda anilar biriktirdigim harika bir yer🥹cok kisiyle tanistim,cok sey ogrendim yeri geldi uzuldum yeri geldi mutluluktan havaya uctum benim icin harika birsey bu…sizleri cok ama cok seviyorum iyiki varsiniz bitanelerim😭🤍🤏🏻
insanların stres yaptığı/üzüldüğü konuların herhangi bir ortam yada sosyal medya platformunda şaka malzemesi olmaması gerektiğini düşünüyorum...bu dış görünüsle alakalı olabilir,dersler,sınavlar yada birçok şey farketmez. kendimden örnek vereyim seneye lgs öğrencisiyim ve hocalar şimdiden lgs stresi yaptırıyorlar yok lgs şöyle önemli böyle önemli😞son 1-2 haftadır icten ice çok bunalmış durumdayım yani hocaların ağzından 10 kelime çıkıyorsa 9 u lgs ... ve kafa dağıtmak istediğimde sosyal medyaya girdiğimde lgs ile dalga gecen,sınavı kötü gecenlerle dalga gecen yada seneye lgs ye girecek olanlarla dalga gecildiğini görüyorum ve dediğimi az çok anladınız her sene yapıyorlar bu videoları ve sıra bana geldiği icin değil ben hep bundan rahatsız olurdum 🙏🏻 yani sizin video fikriniz kalmadı diye lütfen insanların sinirini bozacak davranışlarda bulunmayın ( konu tek lgs değil baska konulardada insanlarla dalga geciyorlar )umarım ne demek istediğimi anlamıssınızdır görüşmek üzere sizi seviyorum🤍🤏🏻
⌗ 𝖺𝗒𝗌𝗅𝖺𝗍𝗍𝖾 ୧
Whatsapp kanalı actımm katılırsanız cokk sevinirim!!!!🥹🤍
WhatsApp'ta Latte’s archive kanalını takip edin: whatsapp.com/channel/0029VbCzyDn77qVUIAAXA210
4 hours ago | [YT] | 6
View 3 replies
⌗ 𝖺𝗒𝗌𝗅𝖺𝗍𝗍𝖾 ୧
Bu balık wp kanalı acsa gelir misiniz🙌🏻🤍
7 hours ago | [YT] | 5
View 5 replies
⌗ 𝖺𝗒𝗌𝗅𝖺𝗍𝗍𝖾 ୧
Masa hesabı olmak cok cok cok yormaya basladı…ürettiğim icerikleri cok seviyorum ama yoruluyorum ve fikir bulmak cok zor oluyor yani sürekli açılım yada paketleme atmak istemiyorum😭ceviri hesabı olmak istiyorum ama masa hesabı olmayı bırakmak istemiyorum baya karısık bir durum…
8 hours ago | [YT] | 26
View 29 replies
⌗ 𝖺𝗒𝗌𝗅𝖺𝗍𝗍𝖾 ୧
arkadaslar cemreyle küsmedik nerden cıktı bu şey ahajahajh@lilissae 🤍🙌🏻
2 days ago | [YT] | 13
View 6 replies
⌗ 𝖺𝗒𝗌𝗅𝖺𝗍𝗍𝖾 ୧
balıkblup
2 days ago | [YT] | 19
View 10 replies
⌗ 𝖺𝗒𝗌𝗅𝖺𝗍𝗍𝖾 ୧
Lgs dönemi cok video çekemessem yoğun olacağım icin şarkı cevirisi paylassam aktiflik icin bana kızar mısınız
4 days ago | [YT] | 29
View 8 replies
⌗ 𝖺𝗒𝗌𝗅𝖺𝗍𝗍𝖾 ୧
Moka yine ara vermis anksiyetesi var,zayıfladı ve daha bircok sey keyfim kactı baya…lütfen iyiles güzelim🫂
5 days ago (edited) | [YT] | 51
View 5 replies
⌗ 𝖺𝗒𝗌𝗅𝖺𝗍𝗍𝖾 ୧
BİZ 2K OLMUSUZ İNANAMİYORUM 2 K😭
Gercekten surekli bakiyorum ve inanamiyorum ben nasi 2k olmus olabilirim ya😭koskocaman bir aile olduk o kadar mutluyumki emeklerimin karsiligini almak o kadar guzel hissettiriyorki ve bunlarin hepsi sizin sayenizde . Siz olmasaydiniz bu hesabimin yada heveslerimin hocbir onemi yoktu cidden…burasi benim icin sadece bir sosyal platform degil ayni zamanda anilar biriktirdigim harika bir yer🥹cok kisiyle tanistim,cok sey ogrendim yeri geldi uzuldum yeri geldi mutluluktan havaya uctum benim icin harika birsey bu…sizleri cok ama cok seviyorum iyiki varsiniz bitanelerim😭🤍🤏🏻
6 days ago | [YT] | 31
View 13 replies
⌗ 𝖺𝗒𝗌𝗅𝖺𝗍𝗍𝖾 ୧
insanların stres yaptığı/üzüldüğü konuların herhangi bir ortam yada sosyal medya platformunda şaka malzemesi olmaması gerektiğini düşünüyorum...bu dış görünüsle alakalı olabilir,dersler,sınavlar yada birçok şey farketmez. kendimden örnek vereyim seneye lgs öğrencisiyim ve hocalar şimdiden lgs stresi yaptırıyorlar yok lgs şöyle önemli böyle önemli😞son 1-2 haftadır icten ice çok bunalmış durumdayım yani hocaların ağzından 10 kelime çıkıyorsa 9 u lgs ... ve kafa dağıtmak istediğimde sosyal medyaya girdiğimde lgs ile dalga gecen,sınavı kötü gecenlerle dalga gecen yada seneye lgs ye girecek olanlarla dalga gecildiğini görüyorum ve dediğimi az çok anladınız her sene yapıyorlar bu videoları ve sıra bana geldiği icin değil ben hep bundan rahatsız olurdum 🙏🏻 yani sizin video fikriniz kalmadı diye lütfen insanların sinirini bozacak davranışlarda bulunmayın ( konu tek lgs değil baska konulardada insanlarla dalga geciyorlar )umarım ne demek istediğimi anlamıssınızdır görüşmek üzere sizi seviyorum🤍🤏🏻
1 week ago | [YT] | 32
View 7 replies
Load more