Videolarım izleniyor ama beğeni az neden? Ben bunları siz istiyorsunz diye yapıp yetiştirmeye çalışıyorum izlenmeside az ama izlenmesi umursamıyorum begeniden çok bu videolar coverlar full sizin istekleriniz kendim isteklerimi arada bir yaoiyorum ki yorum deseniz yorumda yapmıyorsunuz anca hep aynı yorumlad geliyor *nasıl yapılıyor* *uygulama ismi ne* bu yorumları almaktan sıkıldım
Ki şahsen nasıl yapıldığını daha önce tutorial çekmiş olabilirdim soyleseydim eğer ama yorumlarinz yanitlamiyprum site ismi vermiyorum
Yorum olarak aynı yorumları atmaktansa fikirlerinizi mi söyleseniz? Hani video atıyorum adam isteğini yazıyor buda canımı sıkıyor
İçerik üreticisi olarak sizden istediğim videolarımi beğenin ve yorum yapın başka bişi istemiyorum.
Kanalında sadece manifest coverlarim tutuyor diğer coverlar niye hiç tutmuyor mesela? İlginiz cekmiyorsa bile destek amaçlı beğenin bunlar heep sizin istek sarrkilarinz kendi isteklerim çok nadir yapıyorum
Böyle topluluk atmak istemezdim ama sıkıldım bu durumdan hiç yardımcı olmuyorsunuz kesfetim zaten kapalı bari açılması için yardımcı olun rica ediyorum
Stray Kids’ten STAY’lere 3000. Çıkış Günü Yıldönümü için mesajlar
🐺: ne? 3000 gün oldu bile..? zaman nasıl bu kadar geçti..? 3000 günün hepsini tek hatırlamıyorum ama STAY’lerle geçirdiğim günler hafızamda sonsuza kadar kalacak ㅋㅋ cidden 3000 gün oldu mu..? zaman gerçekten çok hızlı geçiyor.. fark etmeden 4000 gün de oluruz, değil mi..? o zamana kadar da birlikte çok güzel günler geçirelim! teşekkür ederim teşekkür ederim
🐰: 3000 gün oldu! Hepiniz sayesinde 3000. güne geldik. Çok teşekkür ederim! Umarım STAY de kendi 3000 gününü işaretleyebilir~
🐷🐰: STAY! Binnie SKZ’e katılalı da 3000 gün oldu! 3000 gün boyunca Binnie’yi ve SKZ’yi desteklediğiniz için çokkk teşekkür ederim. Gelecekte sizi daha da~ mutlu edeceğiz ^^ Seni seviyorum~♡
🥟: Merhaba, STAY! Stray Kids olalı 3000 gün olmuş bile dediler… Bu 3000 günün her gününde seni mutlu edemesem de, en azından yarısı STAY için mutlu geçmiştir umarım. Şimdi hâlâ gencim ama o zamanlar daha da gençtim, ve yine de biriktire biriktire o kadar çok anı oluşturduk. 10 yıla yaklaşıyor olmamız çılgınca, haha. Şu an mutluluğumun yarısından fazlası STAY’den geliyor. Hep minnettarım ve gelecekte daha da çok sevilmeyi hak eden biri olmak için çabalamaya devam edeceğim. İyi günler diliyorum ve yıldönümümüz olduğu için bugün STAY’le harika vakit geçirirsin umarım. Seni seviyorum ve tekrar seviyorum. Bay bay.
🐿️: Hey~STAY~~ ♡ Birlikte durmadan koşarken, fark etmeden 3000 gün zamanına gelmişiz haha. STAY’in yarattığı bu mucizenin 3000 gününü yaşarken, seninle daha da hevesle vakit geçirmek istediğimi fark ediyorum. Gelecekte STAY’le koşmayı iple çekiyorum! Seni seviyorum ve teşekkür ederim!
🐥: Çıkışımızdan beri 3000 gün olmuş bile.. zaman gerçekten uçup gidiyor.. bu kadar uzun süredir hep bizi destekleyip yanımızda olduğun için çok teşekkür ederim! Bizi bu dünyada STAY’le buluşturan üyelerimize ve bizi destekleyen birçok insana sayesiyde böyle mutlu bir yolda yürüyoruz. Gerçekten minnettarım!
🐶: 3.000 gün olmuş diyorlar... üç bin gün... Kolay günler değildi hiç ama, yanımızda kaldığın için teşekkür ederim!! Seni 3000 Seviyorum
🦊: STAY! Çıkışımızdan beri 3000 gün oldu! Çıkışımız dün gibi geliyor ama 3000 gün olması… İnanamıyorum.. Çok teşekkür ederim, gerçekten, ve.. hepinizi çok seviyorum! ♡ Seni 3000 Seviyorum ♡ (。◝‿◜。)
Coverlarima sürekli ilk yzanlar var artık yazmayın ztn kesfetim kapalı açılmasına yardımcı olmak yerine dahada batiriyorsunuz ilk yazanları silicem artık sıkıldım
İyi ki doğdun Chaeryeong! 🎂💖 Seni tanıdığım günden beri yeteneğine, çalışkanlığına ve enerjine hayranım. Sahnedeki gücün kadar samimiyetin ve güzel kalbin de insanları etkiliyor. Zor zamanlarda bile gülümsemeyi bırakmaman bana hep ilham verdi. Umarım bu yeni yaşında çok mutlu olur, sağlıklı ve huzurlu günler geçirirsin. Hayal ettiğin her şey gerçekleşsin, başarıların katlanarak devam etsin. Seni destekleyen milyonlarca insan gibi ben de her zaman senin için en iyisini diliyorum. Doğum günün kutlu olsun, iyi ki varsın ve iyi ki hayatımıza renk katıyorsun. Seni çok seviyorum! 💕🎉
Binnie Cover
TEŞEKKÜR EDERİM HERKESE
Bu süreçte coverlarimi dinleyip beni desteklediğiniz için teşekkür ederim! Kanalım 5b abone oldu sayenizde iyiki varsınız sizi çok seviyorum!!! 🩷🩵💜
4 days ago | [YT] | 87
View 14 replies
Binnie Cover
Videolarım izleniyor ama beğeni az neden? Ben bunları siz istiyorsunz diye yapıp yetiştirmeye çalışıyorum izlenmeside az ama izlenmesi umursamıyorum begeniden çok bu videolar coverlar full sizin istekleriniz kendim isteklerimi arada bir yaoiyorum ki yorum deseniz yorumda yapmıyorsunuz anca hep aynı yorumlad geliyor *nasıl yapılıyor* *uygulama ismi ne* bu yorumları almaktan sıkıldım
Ki şahsen nasıl yapıldığını daha önce tutorial çekmiş olabilirdim soyleseydim eğer ama yorumlarinz yanitlamiyprum site ismi vermiyorum
Yorum olarak aynı yorumları atmaktansa fikirlerinizi mi söyleseniz? Hani video atıyorum adam isteğini yazıyor buda canımı sıkıyor
İçerik üreticisi olarak sizden istediğim videolarımi beğenin ve yorum yapın başka bişi istemiyorum.
Kanalında sadece manifest coverlarim tutuyor diğer coverlar niye hiç tutmuyor mesela? İlginiz cekmiyorsa bile destek amaçlı beğenin bunlar heep sizin istek sarrkilarinz kendi isteklerim çok nadir yapıyorum
Böyle topluluk atmak istemezdim ama sıkıldım bu durumdan hiç yardımcı olmuyorsunuz kesfetim zaten kapalı bari açılması için yardımcı olun rica ediyorum
5 days ago | [YT] | 21
View 3 replies
Binnie Cover
Merhaba capcutta içerik üretmeye başladım oraya yaptığım editleri yüklicem destek olur musunz? Link yorumlarda
1 week ago | [YT] | 18
View 5 replies
Binnie Cover
Stray Kids’ten STAY’lere 3000. Çıkış Günü Yıldönümü için mesajlar
🐺: ne? 3000 gün oldu bile..? zaman nasıl bu kadar geçti..? 3000 günün hepsini tek hatırlamıyorum ama STAY’lerle geçirdiğim günler hafızamda sonsuza kadar kalacak ㅋㅋ cidden 3000 gün oldu mu..? zaman gerçekten çok hızlı geçiyor.. fark etmeden 4000 gün de oluruz, değil mi..? o zamana kadar da birlikte çok güzel günler geçirelim! teşekkür ederim teşekkür ederim
🐰: 3000 gün oldu! Hepiniz sayesinde 3000. güne geldik. Çok teşekkür ederim! Umarım STAY de kendi 3000 gününü işaretleyebilir~
🐷🐰: STAY! Binnie SKZ’e katılalı da 3000 gün oldu! 3000 gün boyunca Binnie’yi ve SKZ’yi desteklediğiniz için çokkk teşekkür ederim. Gelecekte sizi daha da~ mutlu edeceğiz ^^
Seni seviyorum~♡
🥟: Merhaba, STAY! Stray Kids olalı 3000 gün olmuş bile dediler… Bu 3000 günün her gününde seni mutlu edemesem de, en azından yarısı STAY için mutlu geçmiştir umarım. Şimdi hâlâ gencim ama o zamanlar daha da gençtim, ve yine de biriktire biriktire o kadar çok anı oluşturduk. 10 yıla yaklaşıyor olmamız çılgınca, haha. Şu an mutluluğumun yarısından fazlası STAY’den geliyor. Hep minnettarım ve gelecekte daha da çok sevilmeyi hak eden biri olmak için çabalamaya devam edeceğim. İyi günler diliyorum ve yıldönümümüz olduğu için bugün STAY’le harika vakit geçirirsin umarım.
Seni seviyorum ve tekrar seviyorum. Bay bay.
🐿️: Hey~STAY~~ ♡ Birlikte durmadan koşarken, fark etmeden 3000 gün zamanına gelmişiz haha. STAY’in yarattığı bu mucizenin 3000 gününü yaşarken, seninle daha da hevesle vakit geçirmek istediğimi fark ediyorum. Gelecekte STAY’le koşmayı iple çekiyorum!
Seni seviyorum ve teşekkür ederim!
🐥: Çıkışımızdan beri 3000 gün olmuş bile.. zaman gerçekten uçup gidiyor.. bu kadar uzun süredir hep bizi destekleyip yanımızda olduğun için çok teşekkür ederim! Bizi bu dünyada STAY’le buluşturan üyelerimize ve bizi destekleyen birçok insana sayesiyde böyle mutlu bir yolda yürüyoruz. Gerçekten minnettarım!
🐶: 3.000 gün olmuş diyorlar... üç bin gün... Kolay günler değildi hiç ama, yanımızda kaldığın için teşekkür ederim!!
Seni 3000 Seviyorum
🦊: STAY! Çıkışımızdan beri 3000 gün oldu! Çıkışımız dün gibi geliyor ama 3000 gün olması… İnanamıyorum.. Çok teşekkür ederim, gerçekten, ve.. hepinizi çok seviyorum! ♡ Seni 3000 Seviyorum ♡ (。◝‿◜。)
1 week ago (edited) | [YT] | 49
View 1 reply
Binnie Cover
Coverlarima sürekli ilk yzanlar var artık yazmayın ztn kesfetim kapalı açılmasına yardımcı olmak yerine dahada batiriyorsunuz ilk yazanları silicem artık sıkıldım
2 weeks ago | [YT] | 13
View 5 replies
Binnie Cover
İyi ki doğdun Chaeryeong! 🎂💖
Seni tanıdığım günden beri yeteneğine, çalışkanlığına ve enerjine hayranım. Sahnedeki gücün kadar samimiyetin ve güzel kalbin de insanları etkiliyor. Zor zamanlarda bile gülümsemeyi bırakmaman bana hep ilham verdi.
Umarım bu yeni yaşında çok mutlu olur, sağlıklı ve huzurlu günler geçirirsin. Hayal ettiğin her şey gerçekleşsin, başarıların katlanarak devam etsin. Seni destekleyen milyonlarca insan gibi ben de her zaman senin için en iyisini diliyorum.
Doğum günün kutlu olsun, iyi ki varsın ve iyi ki hayatımıza renk katıyorsun. Seni çok seviyorum! 💕🎉
2 weeks ago | [YT] | 35
View 3 replies
Binnie Cover
Şu fandom kavgalarından ship kavgalarindan sıkıldım yıl olmuş 2026 hala kavga ediyonuz
2 weeks ago | [YT] | 17
View 4 replies
Binnie Cover
4.74+B abone oldukkk! Hepinize teşekkür ederim destekleriniz beni çok çok mutlu ediyor😭
Bayram olduğu için yeni videolar atamadım ama bugünden sonra aynı düzenden gitmeye devam edicem
Tekrardan teşekkür ederim binnie sizi cokcok seviyor! 🩷
Like atmak yerine yorum mu yapsanız keşke...
3 weeks ago (edited) | [YT] | 62
View 8 replies
Binnie Cover
Kurban bayramıniz mübarek olsun bolbol para toplayın iyi geçirin bayraminizii
3 weeks ago | [YT] | 22
View 6 replies
Binnie Cover
https://youtu.be/kA6S3XRfpk0?si=B5fgb...
VİDEOYA DESTEK VERİR MİSİNİZ?? coverlarima çok iyi mashup yapmış baya iyi olmuş video. @Ceylannie_7
4 weeks ago (edited) | [YT] | 6
View 2 replies
Load more