HEY HEY HEY youtubeee naber nasılsın iyi misin umarım iyisindir keyiflerde yerindeDUR.
Ben kimim? Adım Enes, YKS 24te 68k yaptım ve mezuna bıraktım sonraki yıl YKS 25te 22k yaptım ve yine mezuna bırakıyorum çünkü istanbulda devlet tıp istiyorum kafayı yedim evet ama istediğim yerde olmak için çabalamak bence daha önemli riskleri olsa bile
Kanalda genel tavsiye sohbet makara günlük çalışma vlogları var
Kafamız uyuşur da sohbet etmek istersen ya da ekstra özel soruların olursa aşağıdan ulaşabilirsin
Şimdilik bu kadar ve PEACE OUT
Mail
enestek2006@gmail.com
MEZUN DOKTOR YKS26
Selamlar naber nasılsın iyi misin umarım iyisindir keyiflerde yerindedirr
Boşluk hissi…Ben şu an ne yapıcam, ne yapmam gerekiyordu, nelerden hoşlanıyordum acaba? Cidden YKSnin böyle bir etkisi var hele mezunluk bu hissi çok daha fazla yaşatıyor. Sınavının nasıl geçtiği önemli değil artık açıklanana kadar özgürsün tadını çıkarmak lazım sonra mezuna kalınca keşke yazı iyi geçirseydim diyorsun. Ben de hala sınav kafasındayım TYT matla Türkçeye bakmam lazım bakmazsam aklım kalacak da daha zaman bulamadık sonra biraz da kim ne yapmış diye izleriz yeter 😅. 27 tayfa sizi unutmadık merak etmeyin videolar yapıcam hatta ne istiyosanız yazın ona göre başlayalım videolara. HATTA bu hafta size özel bir yayın da yapabilirim haberiniz olsun. YKS duymak istemeyen kardeşcanlar valla benden öyle editli vloglar beklemeyin ödmdmdmdjdmdjsm ama üniye falan geçince yaparız tabii ki. Kanalın da adını değişmek lazım bakalım dümdüz Enes Tek falan yaparız herhalde neyse bakalım şimdilik kalsın.
7 hours ago | [YT] | 44
View 77 replies
MEZUN DOKTOR YKS26
Kankalar cevaplar açıklandı akşama doğru video gelebilir şu an oyun oynuyom valla dmdkdmxjxnxjzmxnxj
Ama baktım bazılarına hatırladığım kadarıyla tabii çoğunu tekrar çözdüm aq söjsmsjsmznzn
Ayt mat: 4yanlış 2 boş 34D
Ayt fen: 40d
Tyt fen: 3 yanlış 17d
Tyt sos: 19d 1y
Hatırladığım kadar böyle valla bakalım akşama doğru türkçe ve mata da bakarım
1 day ago | [YT] | 43
View 157 replies
MEZUN DOKTOR YKS26
Kankalar video çekip daha zamanınızı almak istemedim. Şimdi sakin kafayla düşününce bence sınav harbiden iyiydi ama zorluk kıyaslaması valla tam yapamıyorum genel olarak her yere dağılmıştı bence her branştan iyi sorular vardı. Benim iyi geçti gibi ama çok belli de olmaz Türkçeden bir anda 12 yanlış çıkarsa bayılırız nlksfalknsfanklsfanklas mat sorularına bakayım dedim amk hepsini ya unuttum ya hepsini yanlış yaptım sükrü babanın yayına baktım 2dk çıktım hemen sizde takılmayın AYT FEN BASMA ZAMANI
2 days ago | [YT] | 118
View 54 replies
MEZUN DOKTOR YKS26
Ali abimden sizlere özel video
https://www.youtube.com/watch?v=025aA...
3 days ago | [YT] | 15
View 26 replies
MEZUN DOKTOR YKS26
GÜNAYDINLAR
Bütün yıl bugünlerin gelmesini bekledik(ben) çokça çalıştık elimizden geleni yaptık. Artık hafta sonu son performansımızı gösterip kurtulacağız umarım. Hadi son tekrarları yapalım lets go
3 days ago | [YT] | 157
View 47 replies
MEZUN DOKTOR YKS26
Günaydınlar
Gönderiyi atmayı unutmuşum pardons dün geç yatınca zor kalktım ama kalktım 7de. Son 2 gün kalması şakkka mıı göt tutuşmuşluğuyla fena odaklanmış hissediyorum kendimi 25i çözücem ama deneme şeklinde çözmek aşırı üşendirici soru bankası çözer gibi çözcem valla yalan olmasın yani. Neyse herkese bol tekrarlı günler basın basın
4 days ago | [YT] | 112
View 94 replies
MEZUN DOKTOR YKS26
Bizim ders çalışmadan kaçarken ders çalışma halleri ya.AYT fizikten deneme hazırladım eski denemelerden güzel bulduğum soruları falan aldım
Çözebilirim yarın çözmeyebilirim de hepsi altuğ özcan ertan hocanın denemelerinden.Bu arada sanırım üzerine tıklamanız lazım soruları tam görmek için yazın olmuyosa videoda çözerim pdf nasıl yapıcamı bulamadım
5 days ago (edited) | [YT] | 98
View 52 replies
MEZUN DOKTOR YKS26
Oksijensiz solunum (ETS'li anaerobik solunum) yapan bir canlıda mitokondri bulunabilir mi?
5 days ago | [YT] | 23
View 25 replies
MEZUN DOKTOR YKS26
Oksijensiz ortamda ATP üreten bir canlıda mitokondri bulunabilir mi
5 days ago | [YT] | 28
View 19 replies
MEZUN DOKTOR YKS26
Günaydınlar efenimm
Son 3 gün geliyor gelmekte olan bugün de bu arada 5.45 gibi kalktım dedim uyuyacam amk evet şu an daha yorgun hissediyom😅 neyse lets go
5 days ago | [YT] | 74
View 42 replies
Load more