Selam skpop bilmeyende olabilir sektörden birkaç ay önce ayrılıp bağımsız cvr çıkarmaya baslamıstım şimdide birkaç idol ile sektörden bağımsız bir gup kuruyoruz planlar büyük gelisme olunca haber vericem minik spoi tpsi🫣
İnanılmaz bir iş birliği ile geldik, çok daha fazlasını hak ediyor lütfen destek olup yorum atabilir yada eleştirebilirmisiniz🫶🏻? https://youtu.be/AMmPdfyzWuc?si=IY2H5...
Selam skpop klasik bir giriş yapıcam, evet her güzel şeyin bir sonu var malesef
Biraz uzun yazmayı düşünüyorum okumak zorunda değilsiniz yinede benim için anlamlı bir yazı.
Bu sektöre ilk başladığım zamanı hatırlıyorum Lia (@KagenouLia ) bana Liever Entertainmenti göstermisti ve yaptıkları şeyi çok eğlenceli bulunca ben de başlamak istemiştim. Liever’a girmeye çalışmıştım ve bir gruba girmiştim onun da şarkısı çıkmamıştı ama o ent sayesinde bir sürü ent görmüs, bunları çok beğendiğim için Lia ve Eunah (@yuncharl0 ) ile birlikte bir ent açmak istemiştim(@L.X_Labels ) İlk açtığımız zamanlar hiç tanınmıyorduk ama çok güzeldi, kurduğumuz 2-3 tane grup vardı zaten ve hepsi samimiydi bir Bp bide tw kurmuştuk, ortamları o kadar hoşuma gitmişti ki hepimiz aynı şeyi yapıyoduk birbirimizi anlıyoduk neredeyse yaşıttık ve çok kafa dengiydik. Ent ünlenmeye başladığı zaman çok fazla kişiyle tanıştım bunlar ünlü olsun, yeni başlayanlar olsun, zar zor alışlanlar olsun gerçekten çok fazla kişiydi ve sosyalleşmek için inanılmaz bir yer gibi geliyordu bana. Keşke o zamanlar daha uzun sürseydi, yine geçen seneye kadar burdan çok memnundum bir kaç kişiyle iletişimi kesmek zorunda kalsam bile hala etrafımda çok fazla idol olduğu için onların yokluğunu hissetmiyordum ama LGS senem gelmişti ve bırakmam gerekiyordu…. Zaten çoğu şey bıraktıktan sonra başladı, birkaç ay boyunca hiç snap‘e girmedim ent hesabına çok az baktım ve biraz kendimi bu sektörden soyutladım ama burayı özlediğimi fark ettiğimde tekrar bakmak istedim ve anlam veremedigim bir şekilde neredeyse tüm tanıdıklarım yavaş yavaş benden uzaklaşmıştı, yarısı zaten bırakmıştı diğer yarısı gruplara ayrılmıştı ayrıca tanımadığım çok fazla idol gelmişti. Kendimi buradan yabancılaşmış hissettim ve böyle kalmaktan korktuğum için yine cover çekmeye döndüm çok aktif olmasam da LGS senemin başlarında Dia Entertainmenti (@DiaEntertainmentOfficial ) NamRa (NaiRa @nairacover ) bıraktığı için yardımcılar olarak devam ettiriyorduk. O yardımcıların ortamı beni tekrar o samimiliğe geri döndürmüş gibi hissettim taki aralarında tartışma çıkıp NaiRa, entertainmenti başkasına verene kadar sürmüştü bu ortam. O zaman yaşanan hiçbir şeyden pişman değilim kimseyide suçlamıyorum ayrıca onlarla tanıştığım, zamanımı geçirdiğim, beni yine samimi hissettirdikleri için mutluyum hepsinide hala çok seviyorum yinede o andan sonra bu sektörde bir daha asla aynı samimiyeti hissedemedim… Sektöre dönmem beni LGS‘ye çalışmamdan alıkoyuyor gibi hissettiğim için çalışmaya daha çok ağırlık verdim buraya arasıra bakıyor yakınlarımla sohbet edip çıkıyordum bazen de gruplarla ilgileniyordum ama LGS senem bittiğinde her ne kadar buraya arasıra baksam da asla buranın nasıl bir yere dönüştüğünü fark edemediğimi anladım. Çok fazla yeni idol gelmişti sektör gruplara ayrılmıştı tartışmalar çoğalmış ve bundan bıkan yetenekli idoller ise bırakmaya devam ediyordu magazinler sadece belirli kişileri videolarına koyuyordu, herkes birbirinin yüzüne gülüp bir tartışma olduğunda birbirine resmen sövmeye başlamıştı. Son birkaç aydır çok fazla bunun üstünde düşünüyorum burası beni çok fazla yeni insanla tanıştırdı yeteneğimi keşfetmemi sağladı ve biraz da olsa özgüvenimi arttırdı ama artık bana hiçbir şey kattığını göremiyorum. Sadece bu ekrana hapsolmuş gibi hissediyorum artık durduk yere sevdiklerim bana yazmıyor edit yapmıyor ve sevgisini hissettirmiyordu. Bende aynı şekilde. Anlayacağınız burası çok güzel masum bir hevesle başlayan bir yerdi ama sadece ergen bir ortama dönüştü. Bununla kimseye gönderme yapmıyorum bu arada sadece fikrimi belirtiyorum. Ama şöyle bir sorun var ki burası bana cover çekmeyi ne kadar sevdiğimi fark ettirdi, şarkı söylemeye olan hevesimi arttırdı ve bunu bırakamayacağım bir bağımlılık haline getirdi. Anlayacağınız şarkı söylemeyi hiçbir zaman bırakmayacağım, ama ben artık bu yabancı ortamdan ilerlemek istemiyorum bu hesabımı yalnız bir cover hesabına çeviricem, arada dublaj yapıp paylaşırım büyük ihtimal. Bu hesabı kendi yeteneğimi görebileceğim bir hesap olarak kullanmak istiyorum. Videolarım tutmasa da en azından büyüdüğümde küçükken uğraştığım şeyleri ve kendimi ne kadar geliştirdiğimi görmek istiyorum. 2 yıl boyunca bana bir şeyler kattığını düşündüğüm ve bana destek olan herkese çok teşekkür ederim bana güzel bir ortaokul hayatı yaşattınız, bir hobim olduğunu fark ettim ve kendimi yalnız hissetmedim keşke o zamanlar hiç bitmeseydi ama elimden birşey gelmez her güzel şeyin bir sonu vardır🥲 Kendi yolumda ilerlemeye devam edicem zaten çok aktif olmayı düşünmüyorum, lise başlıyor. Şu ana kadar sektörde kimle kavga ettiysem kime kötü söz söylediysem kimin kalbini kırdıysam veya özgüvensiz hissettirdiysem (yapıp yapmadığımdan emin değilim bu arada) hepsinden özür diliyorum kimseyle kavgalı kalmak istemiyorum hepinize ilerki hayatınızda başarılar diliyorum ve öpüyorum🫶🏻💌 Benimle iletişimini kesmek istemeyenler olursa snap dm den yazın insta fln veriyim, snapi silmiyorum ama gireceğimide düsünmüyorum bu yüzden yazsanız iyi olur tekrardan bana destek olan herkese tesekkür ederim coverlarımı silmicem. Bu arada sektörü bırakıyorum ama hala collab yapmak isteyen olursa isteklere açığım, dediğim gibi sektörü bırakıyorum cover çekmeyi değil💗
(Gruplara eğer part cektiysem kullanabilirsiniz ve sonradan hatırladığım cıkmak istemediğim bir grup olursa yazarım snapten) Seviliyosunuz unutmayın beni🫶🏻 ~Lily
𝐋𝐢𝐥𝐲 𝐆𝐡𝐢𝐦ミ★
Yapıcak cvr yok🤷🏻♀️🤷🏻♀️ önerin pls
1 month ago | [YT] | 4
View 9 replies
𝐋𝐢𝐥𝐲 𝐆𝐡𝐢𝐦ミ★
youtube.com/shorts/UbGXJhTyeb...
4 months ago | [YT] | 3
View 0 replies
𝐋𝐢𝐥𝐲 𝐆𝐡𝐢𝐦ミ★
Magazinlerde adımı görmeyi özledim😔
4 months ago | [YT] | 8
View 4 replies
𝐋𝐢𝐥𝐲 𝐆𝐡𝐢𝐦ミ★
Selam skpop bilmeyende olabilir sektörden birkaç ay önce ayrılıp bağımsız cvr çıkarmaya baslamıstım şimdide birkaç idol ile sektörden bağımsız bir gup kuruyoruz planlar büyük gelisme olunca haber vericem minik spoi tpsi🫣
5 months ago | [YT] | 14
View 2 replies
𝐋𝐢𝐥𝐲 𝐆𝐡𝐢𝐦ミ★
Bitanem aeni çok özledim ve snaptende ulaşamıyorum ailen telini aldımı bilmiyorum ama eğer almadıysa nolur yasam belirtisi ver😭 @zeynpmii
8 months ago | [YT] | 3
View 5 replies
𝐋𝐢𝐥𝐲 𝐆𝐡𝐢𝐦ミ★
İnanılmaz bir iş birliği ile geldik, çok daha fazlasını hak ediyor lütfen destek olup yorum atabilir yada eleştirebilirmisiniz🫶🏻?
https://youtu.be/AMmPdfyzWuc?si=IY2H5...
9 months ago | [YT] | 4
View 0 replies
𝐋𝐢𝐥𝐲 𝐆𝐡𝐢𝐦ミ★
Mükemmel bir collab geliyo kiminle olacağının tahminleri alayımm??
(Buarada artık oc’im var temsil olarak onu kullanıcam)
9 months ago (edited) | [YT] | 7
View 3 replies
𝐋𝐢𝐥𝐲 𝐆𝐡𝐢𝐦ミ★
Selam skpop klasik bir giriş yapıcam, evet her güzel şeyin bir sonu var malesef
Biraz uzun yazmayı düşünüyorum okumak zorunda değilsiniz yinede benim için anlamlı bir yazı.
Bu sektöre ilk başladığım zamanı hatırlıyorum Lia (@KagenouLia ) bana Liever Entertainmenti göstermisti ve yaptıkları şeyi çok eğlenceli bulunca ben de başlamak istemiştim. Liever’a girmeye çalışmıştım ve bir gruba girmiştim onun da şarkısı çıkmamıştı ama o ent sayesinde bir sürü ent görmüs, bunları çok beğendiğim için Lia ve Eunah (@yuncharl0 ) ile birlikte bir ent açmak istemiştim(@L.X_Labels ) İlk açtığımız zamanlar hiç tanınmıyorduk ama çok güzeldi, kurduğumuz 2-3 tane grup vardı zaten ve hepsi samimiydi bir Bp bide tw kurmuştuk, ortamları o kadar hoşuma gitmişti ki hepimiz aynı şeyi yapıyoduk birbirimizi anlıyoduk neredeyse yaşıttık ve çok kafa dengiydik. Ent ünlenmeye başladığı zaman çok fazla kişiyle tanıştım bunlar ünlü olsun, yeni başlayanlar olsun, zar zor alışlanlar olsun gerçekten çok fazla kişiydi ve sosyalleşmek için inanılmaz bir yer gibi geliyordu bana. Keşke o zamanlar daha uzun sürseydi, yine geçen seneye kadar burdan çok memnundum bir kaç kişiyle iletişimi kesmek zorunda kalsam bile hala etrafımda çok fazla idol olduğu için onların yokluğunu hissetmiyordum ama LGS senem gelmişti ve bırakmam gerekiyordu…. Zaten çoğu şey bıraktıktan sonra başladı, birkaç ay boyunca hiç snap‘e girmedim ent hesabına çok az baktım ve biraz kendimi bu sektörden soyutladım ama burayı özlediğimi fark ettiğimde tekrar bakmak istedim ve anlam veremedigim bir şekilde neredeyse tüm tanıdıklarım yavaş yavaş benden uzaklaşmıştı, yarısı zaten bırakmıştı diğer yarısı gruplara ayrılmıştı ayrıca tanımadığım çok fazla idol gelmişti. Kendimi buradan yabancılaşmış hissettim ve böyle kalmaktan korktuğum için yine cover çekmeye döndüm çok aktif olmasam da LGS senemin başlarında Dia Entertainmenti (@DiaEntertainmentOfficial ) NamRa (NaiRa @nairacover ) bıraktığı için yardımcılar olarak devam ettiriyorduk. O yardımcıların ortamı beni tekrar o samimiliğe geri döndürmüş gibi hissettim taki aralarında tartışma çıkıp NaiRa, entertainmenti başkasına verene kadar sürmüştü bu ortam. O zaman yaşanan hiçbir şeyden pişman değilim kimseyide suçlamıyorum ayrıca onlarla tanıştığım, zamanımı geçirdiğim, beni yine samimi hissettirdikleri için mutluyum hepsinide hala çok seviyorum yinede o andan sonra bu sektörde bir daha asla aynı samimiyeti hissedemedim… Sektöre dönmem beni LGS‘ye çalışmamdan alıkoyuyor gibi hissettiğim için çalışmaya daha çok ağırlık verdim buraya arasıra bakıyor yakınlarımla sohbet edip çıkıyordum bazen de gruplarla ilgileniyordum ama LGS senem bittiğinde her ne kadar buraya arasıra baksam da asla buranın nasıl bir yere dönüştüğünü fark edemediğimi anladım. Çok fazla yeni idol gelmişti sektör gruplara ayrılmıştı tartışmalar çoğalmış ve bundan bıkan yetenekli idoller ise bırakmaya devam ediyordu magazinler sadece belirli kişileri videolarına koyuyordu, herkes birbirinin yüzüne gülüp bir tartışma olduğunda birbirine resmen sövmeye başlamıştı. Son birkaç aydır çok fazla bunun üstünde düşünüyorum burası beni çok fazla yeni insanla tanıştırdı yeteneğimi keşfetmemi sağladı ve biraz da olsa özgüvenimi arttırdı ama artık bana hiçbir şey kattığını göremiyorum. Sadece bu ekrana hapsolmuş gibi hissediyorum artık durduk yere sevdiklerim bana yazmıyor edit yapmıyor ve sevgisini hissettirmiyordu. Bende aynı şekilde. Anlayacağınız burası çok güzel masum bir hevesle başlayan bir yerdi ama sadece ergen bir ortama dönüştü. Bununla kimseye gönderme yapmıyorum bu arada sadece fikrimi belirtiyorum. Ama şöyle bir sorun var ki burası bana cover çekmeyi ne kadar sevdiğimi fark ettirdi, şarkı söylemeye olan hevesimi arttırdı ve bunu bırakamayacağım bir bağımlılık haline getirdi. Anlayacağınız şarkı söylemeyi hiçbir zaman bırakmayacağım, ama ben artık bu yabancı ortamdan ilerlemek istemiyorum bu hesabımı yalnız bir cover hesabına çeviricem, arada dublaj yapıp paylaşırım büyük ihtimal. Bu hesabı kendi yeteneğimi görebileceğim bir hesap olarak kullanmak istiyorum. Videolarım tutmasa da en azından büyüdüğümde küçükken uğraştığım şeyleri ve kendimi ne kadar geliştirdiğimi görmek istiyorum. 2 yıl boyunca bana bir şeyler kattığını düşündüğüm ve bana destek olan herkese çok teşekkür ederim bana güzel bir ortaokul hayatı yaşattınız, bir hobim olduğunu fark ettim ve kendimi yalnız hissetmedim keşke o zamanlar hiç bitmeseydi ama elimden birşey gelmez her güzel şeyin bir sonu vardır🥲
Kendi yolumda ilerlemeye devam edicem zaten çok aktif olmayı düşünmüyorum, lise başlıyor. Şu ana kadar sektörde kimle kavga ettiysem kime kötü söz söylediysem kimin kalbini kırdıysam veya özgüvensiz hissettirdiysem (yapıp yapmadığımdan emin değilim bu arada) hepsinden özür diliyorum kimseyle kavgalı kalmak istemiyorum hepinize ilerki hayatınızda başarılar diliyorum ve öpüyorum🫶🏻💌
Benimle iletişimini kesmek istemeyenler olursa snap dm den yazın insta fln veriyim, snapi silmiyorum ama gireceğimide düsünmüyorum bu yüzden yazsanız iyi olur tekrardan bana destek olan herkese tesekkür ederim coverlarımı silmicem. Bu arada sektörü bırakıyorum ama hala collab yapmak isteyen olursa isteklere açığım, dediğim gibi sektörü bırakıyorum cover çekmeyi değil💗
(Gruplara eğer part cektiysem kullanabilirsiniz ve sonradan hatırladığım cıkmak istemediğim bir grup olursa yazarım snapten)
Seviliyosunuz unutmayın beni🫶🏻 ~Lily
9 months ago | [YT] | 10
View 20 replies
Load more