אני אילן.
צלם.
מכור לצילום.
ולפעמים גם למחשבות מוזרות ב-2 בלילה.
פה נדבר על צילום, יצירתיות, אנשים, החיים,
ועל כל הדברים שאף אחד לא מלמד -
למשל למה אנחנו מצלמים אלפי תמונות,
ועדיין מפחדים להצטלם בעצמנו.
אם אתם אוהבים לצחוק,
לחשוב,
או להתווכח עם המסך כאילו אני שומע אתכם -
אתם במקום הנכון.