- kızlar artık bıktım , yani bu artık kaçıncı sefer olduğunu bilemiyorum bile , videolarım tiktok’dan , instagram’dan hemde youtube’den cr verilmeden alınıyor. Ben bu video fikirlerini bulmak için ne kadar uğraştığımı bilemezsiniz gerçekten çok rahatsız oluyorum. Hani geçtim cr bile vermedin hiç olmazsa video’daki yazdığım bütün yazıları kopyalamasın ? Ben bile bana ait olmayan bütün video’larımın açıklamasında cr veririm bu kadarda olmaz. Rica etsem aşağıdakı hesaba sp-m atarmısınız ?
- bunu gördüğümde gerçekten çok sevindim , sonuçta YouTube’den sıkılmıştım ,, zevkine göre keşfetimi kapatıyordu ,, artmama izin vermiyordu ama bana yardımci oldunuz 🥹 .
– Genelde yarışmalara katılmayı hiç sevmem hatta izinsiz beni “ en iyi blinto hangisi ? “ diye göndermelere koyuyorlar ,, bundan rahatsız oluyorum . Herkes benim kadar aboneleri olmasını istiyorlar ama ben bundan çok rahatsız oluyorum ,, yarışma’nın yorumlarında hep “ mira’nın abone çok zaten paylaşsa kazanıcak “ ,, “ mira eskiden blinto hesabı değildi, hesabını çevirdi ” ,, “ mira o kadar abone’yi hak etmiyor “ ,, “ mira’nın o kadar abonesi olmasına rağmen çok az izleniyor “ arkadaşlar lütfen ,, bu yorumları yapmadan önce bi düşünün . Sizce ben böyle olmasını istedim’mi ? Hayallerim yeni başlarken annem “ hesabını kapat ,, şindi ders okuman gerek bununla bakit geçiremezsin “ derdi ama ben kapatmadım . Bundan dolayı telefonumu aldılar bana herşeyi söylediler . Bense hala pes etmedim ,, çabaladım sonra buraya kadar geldim . Buraya kadar geldiğim zaman bütün herkesin gerçek yüzünü gördüm ,, kimisi benimle sırf abone için arkadaş oldu ,, kimisi benimle arkadaş olup bana iftira attı ,, arkamdan konuştu . Eski sınıfımdayken daha hesabım 16 k idi bende kendi hesabımdan kızlara bahsetmiştim ,, kızlardan birisi erkeklere söylemiş sonra olay olunca herkes beni “ Mira’nın youtube hesabı var , bizi suçluyorsunuz onu biye suçlamıyorsunuz ? “ demişti . Sonra öğretmen Anneme söyledi ,, annem bana bişey yapmadı ama hesabımı kapatmam in beni uyardı. . . Bu yüzden eski sınıf arkafaşlarıma bile güvenmemeye başladım ,, sonuçta onlar benim kreş arkadaşlarımdı .
- işte benim tam ıkı yılım böyle geçti . Sonra Annem ve Babam beni desteklediler ,, izin verdiler ama şuan 9’cu sınıfım . Bu yıl gerçekten çok yoğum olacağım . Yani iki seçeneğim var ,, “ ya 𝗼𝗸𝘂𝘆𝗮𝗰𝗮𝗸𝘀ı𝗻 yada 𝘀ü𝗿ü𝗻𝗲𝗰𝗲𝗸𝘀𝗶𝗻 “ bende ilk’i seçtim . Yani sadece okulun ilk 4 ayı aktif olacağım . Sonra hesaba ara vereceğim . Yani bu 39,7k olmak için değil bu benim hayatım ve daha yeni başlıyorum .
- ayrıca benimle bu yollara kadar gelen @Melek’e ve @Meryem ‘ e ve bütün konuştuğum sanal arkadaşlarıma teşekkür ederim . Kısaca iyiki varsınız ,, beni takip ettiğiniz için çok teşekkür ederim , best blink’lerim 💋
konumuz : Earthquake ve No debut şarkılarının arka planlarının benzemesi (konu bile saçma)
- Dün attığım video’nun yorumlarına şöyle bişey gördüm - foto 2. Kimse’nin (?) açıklık getirmediği çalıntı iftiralarının ortadan kaldırıyoruz.
- ilk önce Jisoo neden başka bir grup’un konsept’ini kopyalayacak kadar fikirsiz olsun anlayamadim ?. Bu olaylarda genelde Prodüksiyon yapımcısı yerine direk idol’ün üzerine gitmeniz çok yanlış, eğer Prodüksiyon yapımcıları aynıysa bu onun suçu, neden o kadar arka plan fikri varken gibip em önce yaptığın bişeyı kopyalıyorsun ki ? Hadi diyelim Enhypen ve Jisoo’nun prodüksiyon yapımcıları farklı, aynı aq neden gibip başkasının fikrini çalıyorsun şeysi var hani.
- O kadar büyük sanatçılarla iş birliği yapıp bi prodüksiyon yapımcısı oluyorsun, değişik yapman gerek aga , hani şöyle bişey daha var Prodüksiyon’cular ayrı ama hep aynı arka planı kullanıyorlar. Sonuç ne? Yine onların suçu. Jisoo’nun kazancı zaten Enhypen üyelerinin toplam kazancının 4-5 katı. Zaten Engene’s bilmiyormu Jisoo’nun Earthquake şarkısının çok fazla arka plan kadrosu olduğunu. Sadece bi arka planla sanatçının “çalma” iftirasiyla şarkısını mahvedemezsiniz. Çoğu Engene belkide bunu prim için kullanmıştır veya sallamıştır ama bu doğru değil yani.
- evet biliyorum , bu arada hiç’de aktiflik gösteremiyordum ,, hatta o kadar sıkılmıştım’ki kanalı satmayı bile düşündüm. Ama artık yine burdayım . Yani herşeye yeniden başlıyoruz 😔💓 ,, ilk olarak doğum günüme kadar 40k olmayı düşünüyorum . Bunu aslında çok önceden düşünmüştüm ama bazı kışıler t3lif veya içeriklerimi kopyaladığı için geri dönmeyi düşünmüyordum.
“ yeni hedef : 2 temmuz’a kadar 40k ol “
- ve bu sefer kanalda yanlız değilim 🥳🥳 ,, Melek’de bana eşlik edecekkk ( @Lisalloud ) kendisi kanalın 2’cı kurucusu olucak ,, yani ben şimdi admin konusu pek ciddi’ye almıyorum , bu yüzden onu 2’ci kurucu yaptım.( sanırım haberi yok 😓 )
- he bide evett.. şey artık yan hesabımda var ,, sanki bi tane hesaba içerik üretmeye üşenmiyormuşum gibi bi tanede Lisa hesnaı açtım 👽🔥
Hesap : @cybrlisa ( eski ismimi koymayı düşündüm😭 )
- Aslında şimdilik bu kadardıı , kısaca eski yağmur aktifliği geri döndüüü ,, ve sizi çok seviyorum 🥳🫶🏻
𝗮𝘁𝗲𝘀𝗹𝗶 𝗯𝗹𝗶𝗻𝘁𝗼`🔥
- bişey hakkında konuşmak istiyorum.
- kızlar artık bıktım , yani bu artık kaçıncı sefer olduğunu bilemiyorum bile , videolarım tiktok’dan , instagram’dan hemde youtube’den cr verilmeden alınıyor. Ben bu video fikirlerini bulmak için ne kadar uğraştığımı bilemezsiniz gerçekten çok rahatsız oluyorum. Hani geçtim cr bile vermedin hiç olmazsa video’daki yazdığım bütün yazıları kopyalamasın ? Ben bile bana ait olmayan bütün video’larımın açıklamasında cr veririm bu kadarda olmaz. Rica etsem aşağıdakı hesaba sp-m atarmısınız ?
3 days ago | [YT] | 115
View 26 replies
𝗮𝘁𝗲𝘀𝗹𝗶 𝗯𝗹𝗶𝗻𝘁𝗼`🔥
– 𝟑𝟗,𝟕𝒌 ‘’ 😭
- bunu gördüğümde gerçekten çok sevindim , sonuçta YouTube’den sıkılmıştım ,, zevkine göre keşfetimi kapatıyordu ,, artmama izin vermiyordu ama bana yardımci oldunuz 🥹 .
– Genelde yarışmalara katılmayı hiç sevmem hatta izinsiz beni “ en iyi blinto hangisi ? “ diye göndermelere koyuyorlar ,, bundan rahatsız oluyorum . Herkes benim kadar aboneleri olmasını istiyorlar ama ben bundan çok rahatsız oluyorum ,, yarışma’nın yorumlarında hep “ mira’nın abone çok zaten paylaşsa kazanıcak “ ,, “ mira eskiden blinto hesabı değildi, hesabını çevirdi ” ,, “ mira o kadar abone’yi hak etmiyor “ ,, “ mira’nın o kadar abonesi olmasına rağmen çok az izleniyor “
arkadaşlar lütfen ,, bu yorumları yapmadan önce bi düşünün . Sizce ben böyle olmasını istedim’mi ? Hayallerim yeni başlarken annem “ hesabını kapat ,, şindi ders okuman gerek bununla bakit geçiremezsin “ derdi ama ben kapatmadım . Bundan dolayı telefonumu aldılar bana herşeyi söylediler . Bense hala pes etmedim ,, çabaladım sonra buraya kadar geldim . Buraya kadar geldiğim zaman bütün herkesin gerçek yüzünü gördüm ,, kimisi benimle sırf abone için arkadaş oldu ,, kimisi benimle arkadaş olup bana iftira attı ,, arkamdan konuştu . Eski sınıfımdayken daha hesabım 16 k idi bende kendi hesabımdan kızlara bahsetmiştim ,, kızlardan birisi erkeklere söylemiş sonra olay olunca herkes beni “ Mira’nın youtube hesabı var , bizi suçluyorsunuz onu biye suçlamıyorsunuz ? “ demişti . Sonra öğretmen Anneme söyledi ,, annem bana bişey yapmadı ama hesabımı kapatmam in beni uyardı. . . Bu yüzden eski sınıf arkafaşlarıma bile güvenmemeye başladım ,, sonuçta onlar benim kreş arkadaşlarımdı .
- işte benim tam ıkı yılım böyle geçti . Sonra Annem ve Babam beni desteklediler ,, izin verdiler ama şuan 9’cu sınıfım . Bu yıl gerçekten çok yoğum olacağım . Yani iki seçeneğim var ,, “ ya 𝗼𝗸𝘂𝘆𝗮𝗰𝗮𝗸𝘀ı𝗻 yada 𝘀ü𝗿ü𝗻𝗲𝗰𝗲𝗸𝘀𝗶𝗻 “ bende ilk’i seçtim . Yani sadece okulun ilk 4 ayı aktif olacağım . Sonra hesaba ara vereceğim . Yani bu 39,7k olmak için değil bu benim hayatım ve daha yeni başlıyorum .
- ayrıca benimle bu yollara kadar gelen @Melek’e ve @Meryem ‘ e ve bütün konuştuğum sanal arkadaşlarıma teşekkür ederim . Kısaca iyiki varsınız ,, beni takip ettiğiniz için çok teşekkür ederim , best blink’lerim 💋
5 days ago | [YT] | 101
View 13 replies
𝗮𝘁𝗲𝘀𝗹𝗶 𝗯𝗹𝗶𝗻𝘁𝗼`🔥
– my special, poor, little studio 😔
1 week ago | [YT] | 102
View 5 replies
𝗮𝘁𝗲𝘀𝗹𝗶 𝗯𝗹𝗶𝗻𝘁𝗼`🔥
- kimse hala scooby izlediğimi bilmemeli 🥳
1 week ago | [YT] | 128
View 11 replies
𝗮𝘁𝗲𝘀𝗹𝗶 𝗯𝗹𝗶𝗻𝘁𝗼`🔥
– doğum günü’me çok az kaldı, btw
1 week ago | [YT] | 167
View 21 replies
𝗮𝘁𝗲𝘀𝗹𝗶 𝗯𝗹𝗶𝗻𝘁𝗼`🔥
- Toxic Enha fanlarına özel topluluk 😂🥀
konumuz : Earthquake ve No debut şarkılarının arka planlarının benzemesi (konu bile saçma)
- Dün attığım video’nun yorumlarına şöyle bişey gördüm - foto 2. Kimse’nin (?) açıklık getirmediği çalıntı iftiralarının ortadan kaldırıyoruz.
- ilk önce Jisoo neden başka bir grup’un konsept’ini kopyalayacak kadar fikirsiz olsun anlayamadim ?. Bu olaylarda genelde Prodüksiyon yapımcısı yerine direk idol’ün üzerine gitmeniz çok yanlış, eğer Prodüksiyon yapımcıları aynıysa bu onun suçu, neden o kadar arka plan fikri varken gibip em önce yaptığın bişeyı kopyalıyorsun ki ? Hadi diyelim Enhypen ve Jisoo’nun prodüksiyon yapımcıları farklı, aynı aq neden gibip başkasının fikrini çalıyorsun şeysi var hani.
- O kadar büyük sanatçılarla iş birliği yapıp bi prodüksiyon yapımcısı oluyorsun, değişik yapman gerek aga , hani şöyle bişey daha var Prodüksiyon’cular ayrı ama hep aynı arka planı kullanıyorlar. Sonuç ne? Yine onların suçu. Jisoo’nun kazancı zaten Enhypen üyelerinin toplam kazancının 4-5 katı. Zaten Engene’s bilmiyormu Jisoo’nun Earthquake şarkısının çok fazla arka plan kadrosu olduğunu. Sadece bi arka planla sanatçının “çalma” iftirasiyla şarkısını mahvedemezsiniz. Çoğu Engene belkide bunu prim için kullanmıştır veya sallamıştır ama bu doğru değil yani.
2 weeks ago | [YT] | 142
View 25 replies
𝗮𝘁𝗲𝘀𝗹𝗶 𝗯𝗹𝗶𝗻𝘁𝗼`🔥
- 𝓗erkese yeniden selam’lar 🤍🫶🏻
- evet biliyorum , bu arada hiç’de aktiflik gösteremiyordum ,, hatta o kadar sıkılmıştım’ki kanalı satmayı bile düşündüm. Ama artık yine burdayım . Yani herşeye yeniden başlıyoruz 😔💓 ,, ilk olarak doğum günüme kadar 40k olmayı düşünüyorum . Bunu aslında çok önceden düşünmüştüm ama bazı kışıler t3lif veya içeriklerimi kopyaladığı için geri dönmeyi düşünmüyordum.
“ yeni hedef : 2 temmuz’a kadar 40k ol “
- ve bu sefer kanalda yanlız değilim 🥳🥳 ,, Melek’de bana eşlik edecekkk ( @Lisalloud ) kendisi kanalın 2’cı kurucusu olucak ,, yani ben şimdi admin konusu pek ciddi’ye almıyorum , bu yüzden onu 2’ci kurucu yaptım.( sanırım haberi yok 😓 )
- he bide evett.. şey artık yan hesabımda var ,, sanki bi tane hesaba içerik üretmeye üşenmiyormuşum gibi bi tanede Lisa hesnaı açtım 👽🔥
Hesap : @cybrlisa ( eski ismimi koymayı düşündüm😭 )
- Aslında şimdilik bu kadardıı , kısaca eski yağmur aktifliği geri döndüüü ,, ve sizi çok seviyorum 🥳🫶🏻
3 weeks ago | [YT] | 227
View 8 replies
𝗮𝘁𝗲𝘀𝗹𝗶 𝗯𝗹𝗶𝗻𝘁𝗼`🔥
5 months ago | [YT] | 131
View 29 replies