Merhaba 👋🏻 ben Mirayyy
🤍~Alyos içinn


Anime izlemeyi,resim çizmeyi,arkadaşlarımı,ailemi ve sizleri severiim. Kendimden biraz bahsedecek olursam eğerr(yazcak bisi yook);
Türküm 🇹🇷
İki dil konuşabiliyorum🇹🇷 ve 🇺🇸,sayılır mı bilmem ama kendimi tanıtacak kadar havadan sudan 🇩🇪 almanca biliyorum bi arada Korece öğrenmeye falan çalışıyodun(3-4 yıl önce)
Bütün renklere bayılıyorum (neonlar hariç)
Tokio Hotel,Kpop(BP,skz,enhypen),Avril(👅),asteria ve odetari dinliyom
ayrıca emoları ve gotikleri seviyorum bence çok havalılar
Bitti(setup ceren ablanın sesiyle).
☆-☆-☆-☆-☆-☆-☆-☆-☆-☆-☆-☆-☆-☆-☆-☆-☆-☆-☆-☆-☆-☆-☆-☆-☆-☆-☆-☆-☆-☆-☆-☆-☆-☆-
Welcher Maler könnte je die Schönheit ihrer Augen einfangen???