hey guys küçük bir proje bıraktım bilgisayar için https://mediaplayerforpcarmy.netlify.app/ telefon versiyonu https://mediaplayerformobilearmy.netlify.app/ ilk denemem, kodlarda hata olabilir coding kısmında AI’dan da yardım aldık yani tamamen solo değil bts player vibe bir şey yaptım, zamanla geliştiricem
feedback varsa yazın 👀 - hey guys, just dropped my first little project 💜 for pc https://mediaplayerforpcarmy.netlify.app/ for mobile https://mediaplayerformobilearmy.netlify.app/
it’s my first time doing something like this so yeah… bugs might exist 😅 also used AI help during coding, not fully solo
it’s kinda a BTS player vibe experiment still learning, still improving ✨
BTS’in 13. yıl dönümü benim için sadece bir tarih değil… biraz geriye dönüp kendime baktığımda, hayatımın çok büyük bir parçasını onların şarkılarıyla büyüttüğümü fark ediyorum.
Ben onlarla birlikte büyüdüm aslında. Bazen ben değiştim, bazen hayatım değişti, bazen de her şey aynı yerde sayıyormuş gibi hissettirdi. Ama o dönemlerde bile hep bir şekilde onların müziği vardı. Hiç tanımadığım 7 adam, benim en zor anlarımda bile yanımdaymış gibi hissettirdi bana. Garip ama gerçek… sadece sesleriyle, sözleriyle, bazen bir cümleleriyle bile.
Kötü hissettiğim günlerde, kimseye anlatamadığım şeylerde, içim dolup taştığında açtığım ilk şey onların şarkıları oldu. Bazen ağladım, bazen sustum, bazen sadece dinledim… ama ne olursa olsun hep biraz daha güçlü kalktım ayağa. Sanki beni kimse anlamasa bile onlar anlamış gibi hissettim.
BTS benim için sadece bir grup değil. Onlar bir dönem değil, bir his gibi… ev gibi. Dışarıda ne olursa olsun dönebileceğim bir yer gibi. Sesleriyle sığındığım, sözleriyle kendimi toparladığım bir alan.
Bugün kendi hayatıma baktığımda, o 13 yılın bir köşesinde hep onların izi var. Büyüdüm, değiştim, kırıldım, toparlandım… ama hiçbir zaman yalnız hissetmediğim anların büyük bir kısmında onlar vardı.
Belki hiç tanışmadık, belki hiç karşılaşmayacağız ama ben şunu biliyorum: onların müziği bir şekilde benim hayatıma dokundu ve beni ben yapan parçalardan biri oldu.
İyi ki vardınız. İyi ki bu müziği yaptınız. İyi ki o 7 kişi, bir şekilde milyonlarca insanın “ev” hissi oldu.
rsvque⁷
Bu şahaserleri izlemeniz için şuraya köşeye bırakıyorum reisler
youtube.com/shorts/t4mdxgm4Tb...
youtube.com/shorts/6PoOmlt-Nt...
youtube.com/shorts/ijOLRN9sxY...
3 days ago (edited) | [YT] | 8
View 7 replies
rsvque⁷
hey guys küçük bir proje bıraktım
bilgisayar için https://mediaplayerforpcarmy.netlify.app/
telefon versiyonu https://mediaplayerformobilearmy.netlify.app/
ilk denemem, kodlarda hata olabilir
coding kısmında AI’dan da yardım aldık yani tamamen solo değil
bts player vibe bir şey yaptım, zamanla geliştiricem
feedback varsa yazın 👀
-
hey guys, just dropped my first little project 💜
for pc https://mediaplayerforpcarmy.netlify.app/
for mobile https://mediaplayerformobilearmy.netlify.app/
it’s my first time doing something like this so yeah… bugs might exist 😅
also used AI help during coding, not fully solo
it’s kinda a BTS player vibe experiment
still learning, still improving ✨
feedback is always welcome 👀
1 week ago (edited) | [YT] | 15
View 6 replies
rsvque⁷
#BTS13thANNIVERSARY
BTS’in 13. yıl dönümü benim için sadece bir tarih değil… biraz geriye dönüp kendime baktığımda, hayatımın çok büyük bir parçasını onların şarkılarıyla büyüttüğümü fark ediyorum.
Ben onlarla birlikte büyüdüm aslında. Bazen ben değiştim, bazen hayatım değişti, bazen de her şey aynı yerde sayıyormuş gibi hissettirdi. Ama o dönemlerde bile hep bir şekilde onların müziği vardı. Hiç tanımadığım 7 adam, benim en zor anlarımda bile yanımdaymış gibi hissettirdi bana. Garip ama gerçek… sadece sesleriyle, sözleriyle, bazen bir cümleleriyle bile.
Kötü hissettiğim günlerde, kimseye anlatamadığım şeylerde, içim dolup taştığında açtığım ilk şey onların şarkıları oldu. Bazen ağladım, bazen sustum, bazen sadece dinledim… ama ne olursa olsun hep biraz daha güçlü kalktım ayağa. Sanki beni kimse anlamasa bile onlar anlamış gibi hissettim.
BTS benim için sadece bir grup değil. Onlar bir dönem değil, bir his gibi… ev gibi. Dışarıda ne olursa olsun dönebileceğim bir yer gibi. Sesleriyle sığındığım, sözleriyle kendimi toparladığım bir alan.
Bugün kendi hayatıma baktığımda, o 13 yılın bir köşesinde hep onların izi var. Büyüdüm, değiştim, kırıldım, toparlandım… ama hiçbir zaman yalnız hissetmediğim anların büyük bir kısmında onlar vardı.
Belki hiç tanışmadık, belki hiç karşılaşmayacağız ama ben şunu biliyorum: onların müziği bir şekilde benim hayatıma dokundu ve beni ben yapan parçalardan biri oldu.
İyi ki vardınız. İyi ki bu müziği yaptınız. İyi ki o 7 kişi, bir şekilde milyonlarca insanın “ev” hissi oldu.
13 yılımız kutlu olsun 💜
@BTS
1 week ago | [YT] | 20
View 0 replies
rsvque⁷
#CKJK
2 weeks ago | [YT] | 12
View 5 replies
rsvque⁷
2 weeks ago | [YT] | 13
View 0 replies