yağış yağır yer yaş olur,yer yıkılan Götbaş olur
#projectkeonhoandhisfamilly
#projectkeonho
#sevEN
#chikEN
damla karım bb
Semra best twin
Dilberi cokk seviyorum
nuray best side eyesci
toxic montiezler istemiyorum kanalında
bana sean derseniz sevinirm ismimi pek sevmiyorm
kanal random yani bi çok kpop grubu göre bilirsiniz ama faha çok cortis
Gt ve 3v3 yapıyorum
𓆉
For:@chocoojuhoonn
AYAYATAYYAATA 400 ABONE OLMUŞSUN Q
TEBRIK EDERIM DAHA FAZLASINI DA HAKEDIYORSUN SEN UMARIN 500 600 OLURSUN CANM ÇOKOCUHONUM
1 day ago | [YT] | 3
View 3 replies
𓆉
For:@Highkey_Coer_Seoraaa
AYATAYAA 1K OLMUŞSUNNNNN GERÇEKTWN HAKEDIYORDUN BU ABONELERII UMARIM 5-6K ABONE OLURSUNN
2 days ago | [YT] | 10
View 2 replies
𓆉
Bana göre kpopun best dancerleri
Yeonjun
Minho
Hyunjin
Iroha
J-hope
Niki
Ryujin
Yeji
Jungwon
Chaeryoung
James
Exo kai
Hoshi
Jihoon
Kyungmin
Woojin
3 days ago (edited) | [YT] | 17
View 14 replies
𓆉
Forr:@bestkeonho
Çanim tostum penim 400 olmuşsun nice aboneler
4 days ago | [YT] | 20
View 7 replies
𓆉
@h_evva_n yeni şarkı çıkıyormuş evladım hayırlı olsun...
4 days ago | [YT] | 1
View 14 replies
𓆉
Shipperler korkumçlaşmaya başladı ve gerçekten çok rahatsız edici shoplar.
4 days ago | [YT] | 10
View 8 replies
𓆉
@shinyuseverss
Aga yine canlı açacak misin
6 days ago | [YT] | 12
View 4 replies
𓆉
Shiplediyim kanallar
1.@bestkeonho @Highkey_Coer_Seoraaa
Ya çok fazla aynı vibe veriyorsunuz ve ilk kanaliniz gördüğümde couple pp yapmıştınız
2.@shinyuseverss @Juhoonswl
Bilmiyorum aga nedensizce shipliuorum
3.@coer-tis-s @yaşiyorumseonghyeon
Ay buda benle adaşım kendisi keonhom olur
4.@coersue @ToxicCoer
Galiba ikinizde aynı biassiniz diye hemde çook fazla aynı vibe veriyorsunuz
5.@luvmartinৎ @cortx-w5
Yine nedensizce shipliyorum
1 week ago (edited) | [YT] | 23
View 24 replies
𓆉
Ya anlamiyorum kız günlerce çabalamiş gecesini gündüzüne katmış sadece 5 yanlışı oldu diye annesi tarafın bi çok duyguyu aynı anda yaşadi(korku,özgüvensizlik,başaramamak).Bu sadece devlerin yaptığı bi sınav hayat sinavi deyil.Tamamda bide kadın akrabalara,el-aleme rezil olduk dedi?!?!Asıl rezil ama kendisi kadının.
1 week ago | [YT] | 17
View 6 replies
𓆉
GUYSS
Ben yavaş yavaş kpop kartlarını almaya başladım
Twinim hbd zamani bana illit kartları almıştı şimdi ben cortis-greengreen foto kartların aldilm veee kendi paramı biriktirip aldim tabikide şimdi albümmu yoksa txt ve ya enha kartımı alsam bilemedim bence kart alayım ama siz söyleyin neyse esas o ki green² kartları aldimmmm
1 week ago | [YT] | 22
View 5 replies
Load more