yağış yağır yer yaş olur,yer yıkılan Götbaş olur
#projectkeonhoandhisfamilly
#projectkeonho
#sevEN
#chikEN
damla karım bb
Semra best twin
Dilberi cokk seviyorum
nuray best side eyesci
toxic montiezler istemiyorum kanalında
bana sean derseniz sevinirm ismimi pek sevmiyorm
kanal random yani bi çok kpop grubu göre bilirsiniz ama faha çok cortis
Gt ve 3v3 yapıyorum


𓆉

For:‪@chocoojuhoonn‬
AYAYATAYYAATA 400 ABONE OLMUŞSUN Q
TEBRIK EDERIM DAHA FAZLASINI DA HAKEDIYORSUN SEN UMARIN 500 600 OLURSUN CANM ÇOKOCUHONUM

1 day ago | [YT] | 3

𓆉

For:‪@Highkey_Coer_Seoraaa‬
AYATAYAA 1K OLMUŞSUNNNNN GERÇEKTWN HAKEDIYORDUN BU ABONELERII UMARIM 5-6K ABONE OLURSUNN

2 days ago | [YT] | 10

𓆉

Bana göre kpopun best dancerleri
Yeonjun
Minho
Hyunjin
Iroha
J-hope
Niki
Ryujin
Yeji
Jungwon
Chaeryoung
James
Exo kai
Hoshi
Jihoon
Kyungmin
Woojin

3 days ago (edited) | [YT] | 17

𓆉

Forr:‪@bestkeonho‬
Çanim tostum penim 400 olmuşsun nice aboneler

4 days ago | [YT] | 20

𓆉

‪@h_evva_n‬ yeni şarkı çıkıyormuş evladım hayırlı olsun...

4 days ago | [YT] | 1

𓆉

Shipperler korkumçlaşmaya başladı ve gerçekten çok rahatsız edici shoplar.

4 days ago | [YT] | 10

𓆉

‪@shinyuseverss‬
Aga yine canlı açacak misin

6 days ago | [YT] | 12

𓆉

Shiplediyim kanallar
1.‪@bestkeonho‬‪@Highkey_Coer_Seoraaa‬
Ya çok fazla aynı vibe veriyorsunuz ve ilk kanaliniz gördüğümde couple pp yapmıştınız
2.‪@shinyuseverss‬‪@Juhoonswl‬
Bilmiyorum aga nedensizce shipliuorum
3.‪@coer-tis-s‬‪@yaşiyorumseonghyeon‬
Ay buda benle adaşım kendisi keonhom olur
4.‪@coersue‬‪@ToxicCoer‬
Galiba ikinizde aynı biassiniz diye hemde çook fazla aynı vibe veriyorsunuz
5.‪@luvmartinৎ‬‪@cortx-w5‬
Yine nedensizce shipliyorum

1 week ago (edited) | [YT] | 23

𓆉

Ya anlamiyorum kız günlerce çabalamiş gecesini gündüzüne katmış sadece 5 yanlışı oldu diye annesi tarafın bi çok duyguyu aynı anda yaşadi(korku,özgüvensizlik,başaramamak).Bu sadece devlerin yaptığı bi sınav hayat sinavi deyil.Tamamda bide kadın akrabalara,el-aleme rezil olduk dedi?!?!Asıl rezil ama kendisi kadının.

1 week ago | [YT] | 17

𓆉

GUYSS
Ben yavaş yavaş kpop kartlarını almaya başladım
Twinim hbd zamani bana illit kartları almıştı şimdi ben cortis-greengreen foto kartların aldilm veee kendi paramı biriktirip aldim tabikide şimdi albümmu yoksa txt ve ya enha kartımı alsam bilemedim bence kart alayım ama siz söyleyin neyse esas o ki green² kartları aldimmmm

1 week ago | [YT] | 22