Sayın Hyun Hanım acil buraya gelmenizi talep ediyorum kanal yorumları için bende ayarlardan sanra böyle bir sayfa çıkıyor tam olarak nereye basmam gerekiyor? @𝙎𝙩𝙖𝙮⭒𝘼𝙝𝙨⁶¹
Askm, balım, birtanem, yaşama amacım (alınmak yok hee senide çok seviyorum ekrana bakan güzellik🫶🏻) kendini üzme bir sınavdan düşük almışsın ne olmusss sen deneme sınavında 1. olmuşsun ya hemde ilde sen şaka mısın??? 80 aldım diye ağlanır mı birtanem biliyorum sana şu an çok düşük geliyor ama inan ağlamanı gerektirecek hiçbir şey yok ayrıca sen ağlarken yanında olamadığım için özür dilerim (Umarım affedersinn -okulagidincebenidövcenn-) bir sınavdan 80 almışsın ne olmuş ya kendini üzmeye değmez. Sırf bunun için kendini üzmeye değmez birtanemm(💙) Sen kendini zaten biliyorsun bir sonrakinde ben düzelteceğine inanıyorum -ki zatennn- neyse askm seni çok sevdiğimi hiçbir zaman unutma yanında olamasam da her zaman arkandayım senin hiç şüphen olmasın birtanemm Unutma ki biz her zaman; 1. Jenooooo 2. BabyMonster and StrayKids (Tersi de olabilirr) 3. Best Friendler 4. Asyeon (Best group♡/ İlk grubumuz🥹) 5. Hyunho (Best group 2♡) 6. Şu an aklıma gelmedi askm üzgünümm Olarak kalacağız.... Sen benim için her zaman bir Hyun Hanım bir best friend bir Jenoooo bir Ahyeon ve bir StrayKids olarak kalacaksın. Bunu asla unutma🫶🏻
Eğer E.Eslem olayı yanlış anladıysa da -ki bence imkansız ama- bu yazdıklarımı ağladığın için bir teselli olarak değil en iyi arkadaşının senin için içinden geçenleri yazdığı bir metin olarak kabul etmeni istiyorum askmm... Seni o kadar çok seviyorum kiiiii🥹🫶🏻🤍🤏🏻🌸🙈💫🖤💦🎊🎀🎁🎉🎈✨️
İyi ki varsın Hyun Hanım♡ Seni Çok Seven Arkadaşın
@𝙎𝙩𝙖𝙮⭒𝘼𝙝𝙨⁶¹ Kendini hiçbir zaman üzme. Ne olursa olsun.
《 /♡Enami Diary♡\ 》
Sugar Honey Ice Tea ✨️🎧
1 week ago (edited) | [YT] | 5
View 0 replies
《 /♡Enami Diary♡\ 》
İstek Alıyorummm‼️🩷✨️🫶🏻
2 weeks ago | [YT] | 8
View 0 replies
《 /♡Enami Diary♡\ 》
En çok ne videosu iatiyorsunuzz yazın bakalımmm sekerlerr🍬🫶🏻✨️
3 weeks ago | [YT] | 8
View 6 replies
《 /♡Enami Diary♡\ 》
Sen şaka yapıyorsun?!?!?! Abi kafayı yicemmm oha Japonya %50 Türkiyeden bile fazlağağağ
Anne, hala, teyze kızınız ünlü olduuu🎉🥹🫶🏻
1 month ago | [YT] | 12
View 4 replies
《 /♡Enami Diary♡\ 》
Japonya var mısın yok musun anlamadım? %0 gözülüyor ama adın yazıyor🤔 Bu nasıl iş biri bana açıklasın😆❗️
1 month ago | [YT] | 9
View 3 replies
《 /♡Enami Diary♡\ 》
Sayın Hyun Hanım acil buraya gelmenizi talep ediyorum kanal yorumları için bende ayarlardan sanra böyle bir sayfa çıkıyor tam olarak nereye basmam gerekiyor? @𝙎𝙩𝙖𝙮⭒𝘼𝙝𝙨⁶¹
1 month ago | [YT] | 4
View 0 replies
《 /♡Enami Diary♡\ 》
Orada Güney Kore mi yazıyor?!?!?! Benim gözlerim mi yanlış görüyor yoksa😍🥹✨️
1 month ago | [YT] | 9
View 14 replies
《 /♡Enami Diary♡\ 》
Dansımızı da kaçırmıyoruzzz 15 dk olmuss😉🎉 @BABYMONSTER
1 month ago (edited) | [YT] | 4
View 1 reply
《 /♡Enami Diary♡\ 》
Mükemmel bir parça olmuşş sizinde hemen dinleyip ezberlemenizi tavsiye ederimm🫶🏻✨️
(Asa'nın partları şaka mıı??🐰👌) @BABYMONSTER
1 month ago (edited) | [YT] | 4
View 6 replies
《 /♡Enami Diary♡\ 》
Askm, balım, birtanem, yaşama amacım (alınmak yok hee senide çok seviyorum ekrana bakan güzellik🫶🏻) kendini üzme bir sınavdan düşük almışsın ne olmusss sen deneme sınavında 1. olmuşsun ya hemde ilde sen şaka mısın??? 80 aldım diye ağlanır mı birtanem biliyorum sana şu an çok düşük geliyor ama inan ağlamanı gerektirecek hiçbir şey yok ayrıca sen ağlarken yanında olamadığım için özür dilerim (Umarım affedersinn -okulagidincebenidövcenn-) bir sınavdan 80 almışsın ne olmuş ya kendini üzmeye değmez. Sırf bunun için kendini üzmeye değmez birtanemm(💙) Sen kendini zaten biliyorsun bir sonrakinde ben düzelteceğine inanıyorum -ki zatennn- neyse askm seni çok sevdiğimi hiçbir zaman unutma yanında olamasam da her zaman arkandayım senin hiç şüphen olmasın birtanemm Unutma ki biz her zaman;
1. Jenooooo
2. BabyMonster and StrayKids (Tersi de olabilirr)
3. Best Friendler
4. Asyeon (Best group♡/ İlk grubumuz🥹)
5. Hyunho (Best group 2♡)
6. Şu an aklıma gelmedi askm üzgünümm
Olarak kalacağız....
Sen benim için her zaman bir Hyun Hanım bir best friend bir Jenoooo bir Ahyeon ve bir StrayKids olarak kalacaksın. Bunu asla unutma🫶🏻
Eğer E.Eslem olayı yanlış anladıysa da -ki bence imkansız ama- bu yazdıklarımı ağladığın için bir teselli olarak değil en iyi arkadaşının senin için içinden geçenleri yazdığı bir metin olarak kabul etmeni istiyorum askmm... Seni o kadar çok seviyorum kiiiii🥹🫶🏻🤍🤏🏻🌸🙈💫🖤💦🎊🎀🎁🎉🎈✨️
İyi ki varsın Hyun Hanım♡
Seni Çok Seven Arkadaşın
@𝙎𝙩𝙖𝙮⭒𝘼𝙝𝙨⁶¹ Kendini hiçbir zaman üzme. Ne olursa olsun.
1 month ago (edited) | [YT] | 8
View 1 reply
Load more