𖦹 ㅤㅤ 200302 sanki güneş yeniden dogmustu o gün hatta oyle bir doğmuştu ki yeniden aydinlanmisti evren yükselmiş göklere,boyun eğmiş dağlar güneş o gün ben yeniden dogdum demiş ,insan olarak en parlak güneşime @r
Bence sevgiyi en iyi tanimlayacak kişiler doktorlar.cunku binlerce hastanın karşısında binlerce seveni var.Ama gidip bir sevene sevgiyi tanimla deseniz bence dogru tanimlayamaz,çünkü o sevginin içine düşmüştür istte miss kawai de benim doktorum o sevgiyi her türlü tanımlayabilir ama ben anlatamam yani sözlük anlamı veremem kelime oyunlarıyla anlatırım. Bizde birbirimizi böyle tamamlıyoruz bence
Her rengin bir temsili duygusu var bence.Mesela en basitinden kırmızı belki ortaya çıktığında insanlar onu sadece hoş olduğu için kullandı ama insanlar arasında aşkı , çekiciliği,sinirleri temsil eder,mor zenginliği, yeşil doğallığı,beyaz zarifligi,siyah acımasızlığı gri ise karmaşıklığı. Bugün sizlere geriden bahsedeceğim çünkü küçükken geriden nefret eden ben şuan gri üzerine çokça şey söylemek istiyorum. Grinin karmaşıklığı temsil etmesindeki en ama en önemli rolü insanların gözünde belirsizlik bırakması,bence birini sevmekte tam olarak gri renk gibi, çünkü kimse sana net bir şekilde sevgini nasıl yaşayacağını söylemez,garanti vermez ve yahut onu seversen ertesi gün bunu yaşarsın demez,sevgi tam olarak budur aslında ve ben ruka'yi severken tamamen bunu hissediyorum."Belirsizlik" aslında biliyor musunuz sevgi belirsizlesince güzelleşir, çünkü siz önünüze doğru arkanıza bakmadan koşmak zorunda kalirsiniz
dün gece 12 senede bir gerceklesen bir manzara oluştu adını bilmiyorum ama rahat yarım saat sadece o manzarayo seyrettim ve seyrederken içime doğan birkaç dusunce oldu.İnsanlar da hayatlarini baskalarinin gözünden manzara olarak izliyor,insanın hayati neyse manzarası da o oluyor mesela atıyorum sizin hayatınız çok berbat geçiyor,o zaman her seyi berbat algiliyorsunuz,hayatınız mukemmel geçiyor ,her şeyi mükemmel görüyorsunuz çünkü beyninize ve kalbinize öyle işliyor.Bana göre sevgisiz bir hayat imkansız,yerdeki taşa bile sevgi duyabilirsiniz çünkü sevgi sizin içinizi güzelleştirir ama aynı zamanda içinizi de koreltebilir.Bunu engellemek için yapabilecegimiz seylerden biri de doğru kisiyi sevmek ,doğru kisiyi severseniz en berbat manzara dunyanin en guzel manzarasına dönüşebilir çünkü kalbinizde ve aklınızda siz o manzarayi doğru kisi ile izlersiniz.Bu yüzden doğru kişiyi bulmak önemlidir 💚🦠
Sevginin boyutları vardır bence ,sadece görünüş için seviyorsak 2D,kisiligi ve görünüşü için seviyorsak 3D gibi gibi..Ama bir insanı tüm haliyle sevmenin boyutu olmamalı,eğer bir insani tüm haliyle kabul ettiyseniz zaten bir boyut belirtmek zorunda hissetmezsiniz,çünkü bana göre boyutlar bir kısmı gözüken ama eksik kalmış evrenlerdir.Birini her haliyle seviyorsanız hiçbir şey eksik kalmaz çünkü zaten siz her şeyi kabul etmişsiniz demektir.Hani "Kalbimi çaldı"deriz bazen,ben onu sadece boyutsuz sevgilerde kullanmayi daha doğru buluyorum ,çünkü birini 2D üzerinden seviyorsanız,o sizin gözünüzü çalmıştır,birini 3D üzerinden seviyorsanız beyninizi ve gözünüzü çalmıştır.Kalp sadece koşulsuz ve tamamı ile saf bir sevgi ile çalınabilir,kalp çalınması demek kalbinizin o kişi ile birlikte atması demektir,kalp boş yere gitmez gitti mi de geri gelmez bu yüzden aslında gerçek sevgi kalp kadar önemlidir
(not :: Ruka bu postları "Date with mom" başlığı ile paylaştı.Birkac gün önce ruka'nın en son ne zaman ailesi ile görüştüğünü merak ettiğimi belirten bir şey paylaşmıştım,bunu gördüğüm için çok mutlu oldum💗 çünkü ailesi ile vakit geçirmek onun en büyük hakkı)
Ruka'ya olan hislerim gün geçtikçe değişiyor hatta gelişiyor. Mesela bir çiçek ilk acitiginda insanlar ona ilgi göstermez zaman verir ve o çiçek en hos anında dikkat çeker,aynı insanin hayatı gibi. İnsanlarda 5-6 yasian kadar fidan 16-17 yaşına kadar kucuk bir çiçek daha sonrasında ise olgunlaşmaya başlamış harika bir nimet oluyor gerçekten. Ruka'yi en az 20-21 yaşından beri tanıyorum aslında asiri uzun bir süre değil ama onu tanimama yetecek bir süre. Mesela size ruka hakkında fark ettiğim bir kaç detaydan bahsedeceğim. Ruka ozellikle,mavi olmak üzere , mavi,sarı,pembe tarzı renklerden cok hoslaniyor ayrıca bolca sergiye gidiyor, sanatla arasi güzel ,modadan anlıyor ve eğer tanimadigi bir ortamda ise rahatsiz hissettigi için ona yapilan en ufak bir girişimde gülümsüyor,o tam olarak böyle biri.Her insan gibi onun da bir kişiliği var . Peki hangi çiçek evresinde dersek bence ruka olgunluğa yeni girmiş bir çiçek.Hem çocuksu dedigimiz neşeli ve hoş tavrı hem de tomboy tarzı onu tam olarak bu şekilde tanimlamamiza yardimci oluyor 💗 Bazen düşünüyorum eğer ruka bir gun evlenirse ne yapardim diye,muhtemelen hesap dururdu ama aktif olmazdım sadece stan olarak devam ederdim.Cunku hayatını paylasacak kadar sevdigi biri varken benim ona bu denli sevgi beslemem ve bunu disari yansıtmak, farkettiginde onu rahatsız edebilir.Benim huylarimdan biri de bu,birini severken rahatsız etmeden ve sıkmadan sevmek isterim, çünkü olgunluğa ulaşmaya çalışan bir çiçek gibiyim bende,hayatta olma sürem çok farklı ama eğer olgunlasip erkenden cicek olabiliyorsak bazı seyleri erkenden yasabiliriz💚
bazen seni dusunurken dusunceden düşünceye atlıyorum,sanki sen kucukken "Acaba o nerede?"diye dusundugum,ufuk cizgisisin,bende sana ulasmaya çalışan minik Elif.
Ayna kalbi yansıtırmış,kalpteki acıyı;korkuyu ve inancsizligi yansitabilir mi ayna?insanın kendi içinde yaşadığı onda korkunun kalpte bıraktığı izleri yansitir mi ayna?yoksa sadece onlara çare olacak kişiyi mi yansıtır.
Ayna sadece o kişiyi yansıtır suratimiza, çünkü kalp tüm acıları onun arkasına saklanmıştır."Kalbim kaldıramaz" diyorlar bazen,kalp kaldırır ama kalbin koruyucusu?
Bazen aynaya baktığımda cildimin bozulduğunu bariz bir şekilde görebiliyorum hatta daha bu sabah alnimda iki üç sivilce çıkmış,sivilce çıkması imkansız degil ama normalde uyguladığımız bakım sistemi yüzünden sivilcelerim engelleniyor yani çok çıkmıyor.Bu demek oluyor ki benim de kalbim yoruluyor.
Kalp insanı yansitir; kalbin koruyucusu ise her zaman pozitifligi yansıtır.cunku kalp bunlari surata yansitirsa,akla sigmayacak şeyler gorurduk belki de ,kimine göre acı,kimine göre ise en en acı şeyleri.
Bu yüzden kalbinize sahip cikacak kişiyi doğdu seçin. 🫶🏻
elif 𓏵
Bence sevgiyi en iyi tanimlayacak kişiler doktorlar.cunku binlerce hastanın karşısında binlerce seveni var.Ama gidip bir sevene sevgiyi tanimla deseniz bence dogru tanimlayamaz,çünkü o sevginin içine düşmüştür istte miss kawai de benim doktorum o sevgiyi her türlü tanımlayabilir ama ben anlatamam yani sözlük anlamı veremem kelime oyunlarıyla anlatırım.
Bizde birbirimizi böyle tamamlıyoruz bence
1 day ago (edited) | [YT] | 5
View 3 replies
elif 𓏵
🩷🩶🩵
Her rengin bir temsili duygusu var bence.Mesela en basitinden kırmızı belki ortaya çıktığında insanlar onu sadece hoş olduğu için kullandı ama insanlar arasında aşkı , çekiciliği,sinirleri temsil eder,mor zenginliği, yeşil doğallığı,beyaz zarifligi,siyah acımasızlığı gri ise karmaşıklığı.
Bugün sizlere geriden bahsedeceğim çünkü küçükken geriden nefret eden ben şuan gri üzerine çokça şey söylemek istiyorum.
Grinin karmaşıklığı temsil etmesindeki en ama en önemli rolü insanların gözünde belirsizlik bırakması,bence birini sevmekte tam olarak gri renk gibi, çünkü kimse sana net bir şekilde sevgini nasıl yaşayacağını söylemez,garanti vermez ve yahut onu seversen ertesi gün bunu yaşarsın demez,sevgi tam olarak budur aslında ve ben ruka'yi severken tamamen bunu hissediyorum."Belirsizlik" aslında biliyor musunuz sevgi belirsizlesince güzelleşir, çünkü siz önünüze doğru arkanıza bakmadan koşmak zorunda kalirsiniz
6 days ago (edited) | [YT] | 13
View 64 replies
elif 𓏵
dün gece 12 senede bir gerceklesen bir manzara oluştu adını bilmiyorum ama rahat yarım saat sadece o manzarayo seyrettim ve seyrederken içime doğan birkaç dusunce oldu.İnsanlar da hayatlarini baskalarinin gözünden manzara olarak izliyor,insanın hayati neyse manzarası da o oluyor mesela atıyorum sizin hayatınız çok berbat geçiyor,o zaman her seyi berbat algiliyorsunuz,hayatınız mukemmel geçiyor ,her şeyi mükemmel görüyorsunuz çünkü beyninize ve kalbinize öyle işliyor.Bana göre sevgisiz bir hayat imkansız,yerdeki taşa bile sevgi duyabilirsiniz çünkü sevgi sizin içinizi güzelleştirir ama aynı zamanda içinizi de koreltebilir.Bunu engellemek için yapabilecegimiz seylerden biri de doğru kisiyi sevmek ,doğru kisiyi severseniz en berbat manzara dunyanin en guzel manzarasına dönüşebilir çünkü kalbinizde ve aklınızda siz o manzarayi doğru kisi ile izlersiniz.Bu yüzden doğru kişiyi bulmak önemlidir 💚🦠
1 week ago | [YT] | 17
View 243 replies
elif 𓏵
Sevginin boyutları vardır bence ,sadece görünüş için seviyorsak 2D,kisiligi ve görünüşü için seviyorsak 3D gibi gibi..Ama bir insanı tüm haliyle sevmenin boyutu olmamalı,eğer bir insani tüm haliyle kabul ettiyseniz zaten bir boyut belirtmek zorunda hissetmezsiniz,çünkü bana göre boyutlar bir kısmı gözüken ama eksik kalmış evrenlerdir.Birini her haliyle seviyorsanız hiçbir şey eksik kalmaz çünkü zaten siz her şeyi kabul etmişsiniz demektir.Hani "Kalbimi çaldı"deriz bazen,ben onu sadece boyutsuz sevgilerde kullanmayi daha doğru buluyorum ,çünkü birini 2D üzerinden seviyorsanız,o sizin gözünüzü çalmıştır,birini 3D üzerinden seviyorsanız beyninizi ve gözünüzü çalmıştır.Kalp sadece koşulsuz ve tamamı ile saf bir sevgi ile çalınabilir,kalp çalınması demek kalbinizin o kişi ile birlikte atması demektir,kalp boş yere gitmez gitti mi de geri gelmez bu yüzden aslında gerçek sevgi kalp kadar önemlidir
(not :: Ruka bu postları "Date with mom" başlığı ile paylaştı.Birkac gün önce ruka'nın en son ne zaman ailesi ile görüştüğünü merak ettiğimi belirten bir şey paylaşmıştım,bunu gördüğüm için çok mutlu oldum💗 çünkü ailesi ile vakit geçirmek onun en büyük hakkı)
1 week ago (edited) | [YT] | 15
View 39 replies
elif 𓏵
Ruka'ya olan hislerim gün geçtikçe değişiyor hatta gelişiyor.
Mesela bir çiçek ilk acitiginda insanlar ona ilgi göstermez zaman verir ve o çiçek en hos anında dikkat çeker,aynı insanin hayatı gibi.
İnsanlarda 5-6 yasian kadar fidan 16-17 yaşına kadar kucuk bir çiçek daha sonrasında ise olgunlaşmaya başlamış harika bir nimet oluyor gerçekten.
Ruka'yi en az 20-21 yaşından beri tanıyorum aslında asiri uzun bir süre değil ama onu tanimama yetecek bir süre.
Mesela size ruka hakkında fark ettiğim bir kaç detaydan bahsedeceğim.
Ruka ozellikle,mavi olmak üzere , mavi,sarı,pembe tarzı renklerden cok hoslaniyor ayrıca bolca sergiye gidiyor, sanatla arasi güzel ,modadan anlıyor ve eğer tanimadigi bir ortamda ise rahatsiz hissettigi için ona yapilan en ufak bir girişimde gülümsüyor,o tam olarak böyle biri.Her insan gibi onun da bir kişiliği var .
Peki hangi çiçek evresinde dersek bence ruka olgunluğa yeni girmiş bir çiçek.Hem çocuksu dedigimiz neşeli ve hoş tavrı hem de tomboy tarzı onu tam olarak bu şekilde tanimlamamiza yardimci oluyor 💗
Bazen düşünüyorum eğer ruka bir gun evlenirse ne yapardim diye,muhtemelen hesap dururdu ama aktif olmazdım sadece stan olarak devam ederdim.Cunku hayatını paylasacak kadar sevdigi biri varken benim ona bu denli sevgi beslemem ve bunu disari yansıtmak, farkettiginde onu rahatsız edebilir.Benim huylarimdan biri de bu,birini severken rahatsız etmeden ve sıkmadan sevmek isterim, çünkü olgunluğa ulaşmaya çalışan bir çiçek gibiyim bende,hayatta olma sürem çok farklı ama eğer olgunlasip erkenden cicek olabiliyorsak bazı seyleri erkenden yasabiliriz💚
1 week ago (edited) | [YT] | 12
View 64 replies
elif 𓏵
Gökyüzünde dolaşsın aptal yıldızlar,köşede bir ay var evreni aydınlatan 🫶🏻
2 weeks ago (edited) | [YT] | 10
View 6 replies
elif 𓏵
bazen seni dusunurken dusunceden düşünceye atlıyorum,sanki sen kucukken "Acaba o nerede?"diye dusundugum,ufuk cizgisisin,bende sana ulasmaya çalışan minik Elif.
2 weeks ago | [YT] | 8
View 0 replies
elif 𓏵
Ayna kalbi yansıtırmış,kalpteki acıyı;korkuyu ve inancsizligi yansitabilir mi ayna?insanın kendi içinde yaşadığı onda korkunun kalpte bıraktığı izleri yansitir mi ayna?yoksa sadece onlara çare olacak kişiyi mi yansıtır.
Ayna sadece o kişiyi yansıtır suratimiza, çünkü kalp tüm acıları onun arkasına saklanmıştır."Kalbim kaldıramaz" diyorlar bazen,kalp kaldırır ama kalbin koruyucusu?
Bazen aynaya baktığımda cildimin bozulduğunu bariz bir şekilde görebiliyorum hatta daha bu sabah alnimda iki üç sivilce çıkmış,sivilce çıkması imkansız degil ama normalde uyguladığımız bakım sistemi yüzünden sivilcelerim engelleniyor yani çok çıkmıyor.Bu demek oluyor ki benim de kalbim yoruluyor.
Kalp insanı yansitir; kalbin koruyucusu ise her zaman pozitifligi yansıtır.cunku kalp bunlari surata yansitirsa,akla sigmayacak şeyler gorurduk belki de ,kimine göre acı,kimine göre ise en en acı şeyleri.
Bu yüzden kalbinize sahip cikacak kişiyi doğdu seçin. 🫶🏻
2 weeks ago (edited) | [YT] | 9
View 19 replies
elif 𓏵
@hom3way hbd !! 💗💗
2 weeks ago | [YT] | 5
View 1 reply
Load more