Sohbetlerde bazen kendini anlatırsın bazen başkasını. Kendi kendine konuşursun, ailenle, dostlarınla, tanıdıklarınla, tanımadıklarınla .. öylesine de olsa anlatırsın. Hayatın genelini. Ülkeni, psikolojini, geçmişini, geleceğini, umutlarını, umutsuzluklarını, olanları ve olamayanları, olduramadıklarını kadehlerde bırakırsın. Ben de anlatıyorum kendimle sohbetlerimi seninle paylaşıyorum buyur gel otur masama.
Shared 56 years ago
27 views
Shared 56 years ago
82 views
Shared 56 years ago
415 views
Shared 56 years ago
40 views