Hello, I'm CusSowie — you can call me Sowie.

On my channel, I post K-pop and K-Drama edits.

IB: If it says "IB: me", the ideas belong to me. Please do not use them without my permission.

I use After Effects 2025.
For my first few edits, I used Alight Motion.

Channel opening date: April 13, 2025

Favorite actors:
• Han So Hee 💜
• Woo Do-Hwan 🤎
• Park Bo-gum 💙

Favorite K-pop groups & idols:
• Stray Kids — Hyunjin ❤️
• BLACKPINK — Rosé 🧡
• TWICE — OT9 💗
• ENHYPEN — Sunghoon 🩶
• KATSEYE — Sophia, Manon 💚

‼️ I do not accept any channel promotions on my channel.
‼️ I do not do TP or GT.


CusSowie

STREAM KASALIM ÇOK İYİ TEK KELİMEYLE BAYILDIM ÖZELLİKLE SONDAKİ PART VE HYUNİNKİNE

1 day ago | [YT] | 4

CusSowie

Selamlarrr!!

Nasılsınız? Bugün eski bir seriye kaldığımız yerden devam etmek istedim. DİNLİYORUZ AMA YARGILAMIYORUZ SERİSİ IS BACKKKKK WUĞAĞAĞAĞAĞAĞĞ. Sizden isteğim bu topluluğun altına, dinleyeceğimiz ama yargılamayacağımız(!) itiraflar yazınn. Sizi sevoooo. Paylaşırsanız sevinirim daha fazla insanın görmesi içinn. ‪@Merrywqৎ‬ ‪@Velayxa‬ ‪@irenryae‬ ‪@Skzowwie‬ ‪@Amora_editss‬ ‪@kdrama_iste41‬ ‪@AuraEditsৎ‬ ‪@Cuswiwiৎ‬ ‪@Kdramajungyt‬ ‪@steveyiyenhiyar‬ ‪@Jiwahys‬ ‪@purexgoldenৎ‬ @diaxeeda ‪@Cusjennsw‬

2 days ago | [YT] | 9

CusSowie

ÇILDIRIYORUM

4 days ago | [YT] | 2

CusSowie

1. Grup şarkısı
youtube.com/shorts/j50InBhZIk...

En geç 4 Temmuzda atarsanız sevinirim 🫶🏻‪@Amora_editss‬ ‪@Velayxa‬ ‪@Merrywqৎ‬ ‪@Skzowwie‬ ‪@irenryae‬

4 days ago | [YT] | 4

CusSowie

Dışarıda çok fena yağmur yağıyor ve ben de camı açıp sadece dışarıyı izledim. Bir yandan da kulağımda Wildflower şarkısı çalıyor. Gerçekten bu aralar bu şarkıyı çok fazla dinliyorum. Havadan dolayı olacak üstümde hüzünlü bir mod var. Verilen kararları sorgulatan bir mod. Veya şu an olduğum kişiyi sorgulatan bir mod. Kimsenin hayatı dörtdörtlük değil herkesin bir problemi var.

Bunu durmadan kendime hatırlatmam gerekiyor. bazen her şey o kadar üstüste geliyor ki bütün herkesi engelleyip herkesle bağı kesip sadece kabuğuma çekilmek istiyorum.

Eskiden görürdüm filmlerde falan böyle önceden tamamen hayat dolu neşe saçan hep gülen bir karakter olurdu, daha sonra gülmemeye başlar kendi içine kapanır ve her şey kendine saklayan. Bu karaktere inanmazdım çünkü inandırıcı gelmezdi. Nasıl yaşadığı tek şey onu kişiliğinden mahrum bırakabilirdi? Sanırım biraz büyük konuşmuşum ki başıma gelmek zorunda kaldı.

Öyle yani içimi dökmek için bir topluluk atmak istedim. Sizi en sevdiğim şarkının en sevdiğim kısmıyla baş başa bırakıyorummm🫶🏻

“You say no one knows you so well
But every time you touch me, I just wonder how she felt
Valentine's Day, crying in the hotel
I know you didn't mean to hurt me, so I kept it to mysel.”

-Wildflower by Billie Eilish

6 days ago | [YT] | 11