⋆˚𝜗𝜚˚⋆𝑻𝑰𝑲𝑳𝑨𝑺𝑨𝑵𝑨 𝑩𝑬𝑩𝑰̇𝑺𝑺 🍏🫶

𝑺𝒆𝒍𝒂𝒎!! 𝑩𝒆𝒏 𝑫𝒆𝒓𝒊𝒏𝒊𝒙𝑮𝒂𝒎𝒆𝒓!

𝒀𝒂𝒔̧ı𝒎ı 𝒔𝒐̈𝒚𝒍𝒆𝒎𝒆𝒚𝒊 𝒔𝒆𝒗𝒎𝒆𝒎!!

𝑩𝒆𝒏𝒊𝒎 𝒍𝒂𝒌𝒂𝒃ı𝒎! :𝑬𝒓𝒊𝒌! 🍏🫶
-----------------
𝐄𝐧 𝐒𝐞𝐯𝐝𝐢𝐠̆𝐢𝐦 𝐒̧𝐞𝐲𝐥𝐞𝐫!!

@Rubyixgamer💎

𝒀𝒆𝒔̧𝒊𝒍🍏

Takipçilerim💍

𝑆̧𝑢𝑎𝑛𝑑𝑎 𝑏𝑢𝑛𝑢 𝑜𝑘𝑢𝑦𝑎𝑛 𝑘𝑖𝑠̧𝒊!!⋆˚𝜗𝜚˚⋆
---------------------

𝑷𝑲𝑿𝑫 𝑨𝒅ı𝒎!! :𝑫𝒆𝒓𝒊𝒏𝒊𝒙𝑮𝒂𝒎𝒆𝒓💕

𝑷𝑲𝑿𝑫 𝑲𝒐𝒅𝒖𝒎!! :769✨

𝑻𝒂𝒌𝒂𝒔 𝒉𝒆𝒔𝒂𝒃ı𝒎ı𝒏 𝑨𝒅ı! :𝑫𝒆𝒓𝒊𝒏𝒊𝒙𝑮𝒂𝒎𝒆𝒓 𝑻𝒂𝒌𝒂𝒔𓂂ɞ̴̶̷ ₃ ɞ̴̶̷𓂂

𝑻𝒂𝒌𝒂𝒔 𝒉𝒆𝒔𝒂𝒃ı𝒎ı𝒏 𝒌𝒐𝒅𝒖! :𝟐𝟗𝟗
_______________________
𝑯𝒆𝒅𝒆𝒇𝒊𝒎! :20 𝒌 𝑨𝒃𝒐𝒏𝒆 𝒐𝒍𝒎𝒂𝒌! 🫶

𝑺𝒊𝒛𝒆 𝒀𝒆𝒔̧𝒊𝒍 𝑬𝒓𝒊𝒌𝒍𝒆𝒓𝒊𝒎 𝑫𝒆𝒓𝒊𝒎!! 🍏

𝑺̧𝒖𝒂𝒏 20 𝒌 𝑶𝒍𝒎𝒂𝒚𝒂 𝒃𝒊𝒓 𝒂𝒅ı𝒎 𝒅𝒂𝒉𝒂 𝒚𝒂𝒌𝒍𝒂𝒔̧𝒕ı𝒌! ⚡

𝑩𝒆𝒏𝒅𝒆 𝑩𝒖𝒚𝒖𝒏𝒎 𝒃𝒂𝒚𝒔𝒔



DERİNİXৎ

‪@deriossgamer‬

Şunu açıkça söyleyeyim; beni kopyalayarak, arkamdan konuşarak ve adımı kullanarak dikkat çekmeye çalışman artık komik olmaktan çıktı. Sürekli beni takip edip yaptığım şeyleri taklit ederken bir yandan da arkamdan konuşman tam bir çelişki. Madem bu kadar kötü buluyorsun, neden her hareketimi izleyip benzerini yapmaya çalışıyorsun?

İnsanların saygısını kazanmanın yolu başkalarının üzerinden prim kasmak değildir. Kendi fikri, kendi tarzı ve kendi emeği olan insanlar başkalarını kopyalamaya ihtiyaç duymaz. Ama sen sürekli beni konu ederek gündemde kalmaya çalışıyorsun. Bu da aslında kimin dikkat çekmeye çalıştığını çok net gösteriyor.

Birkaç takipçi veya abone kazanmış olabilirsin ama bunun seni haklı çıkardığını sanıyorsan yanılıyorsun. Sayılar karakteri göstermez. İnsanlar er ya da geç kimin gerçekten emek verdiğini, kimin sadece başkalarının peşinden giderek öne çıkmaya çalıştığını anlar.

Ben senin hakkında konuşup zaman harcamıyorum çünkü buna ihtiyacım yok. Ama sen sürekli beni konuşuyorsan, bu benim değil senin sorunun. Bir insanın kendi başına konuşulacak hiçbir şeyi olmayınca başkalarının adını kullanması gerekir. Dışarıdan bakınca görünen şey tam olarak bu.

Bundan sonra beni taklit ederek veya arkamdan konuşarak dikkat çekmeye çalışsan da umurumda olmayacak. Çünkü insanların gözünde değer kazanmanın yolu dedikodu yapmak ya da birini kopyalamak değil, kendi kişiliğini ortaya koymaktır. Umarım bir gün bunu anlarsın.Ayrıca sen beni b#caklamak mı istiyorsun? Kızım kafayımı yedin sen. Bunu hep birlikte yayacağız,Ve bildirmeye en sonunda kanalın kapanacak.



Yayabilirmisiniz.

‪@TthatwortyyTeamZUzay‬
‪@DURULOVESRAVENNAৎ‬
‪@İpeknissy‬
‪@ValeriaaYT00‬
‪@MelekLovesLusieツ‬
‪@ItzVanessaPKXD000‬
‪@sikliayso31‬
‪@ItzVanessaPKXD000‬
‪@EFTALYAXD123‬
‪@CherryMiaGaming‬
‪@LeylaPolat-oe4ig‬
‪@misshapkxd‬
‪@ItzVanessaPKXD000‬
‪@Berattv000‬
‪@RavennaXDTeamUzayৎ‬
‪@LaraaPKXD‬
‪@EvaXD000‬
‪@EymenXD0‬
‪@YunniePKXD‬
‪@SanioPKXD‬
‪@BluePKXD0‬
‪@Derinlyspkxdytt‬
‪@MianoZui‬
‪@rurugamer0‬
‪@PPMEMPP64.PKXD.‬
‪@AzotHanimmৎ‬
‪@WorderXDyedek‬
‪@CherryNisa_123‬
‪@RUBYIXS‬
‪@DaviOfc_PKXD‬
‪@BerfosXDৎ‬
‪@Berivan_XD‬
‪@_AlminaXD‬

1 week ago (edited) | [YT] | 81

DERİNİXৎ

KENDİMİ YİYOMMM 😋👊🍏( her an marketten evinizi basabilirim😼🍏)

2 months ago | [YT] | 367