Sırf ikiz kuzenlerim ayrı üniversiteyi okuyup aynı gün Mezun oldular ama 2si fotoraf çekemediler Annem "bu 2 fotoğrafı birleştir" dedi birleştirdim bana dedi ki "Sen qazeteci olma bilgisayar mühendisliği bölümünü oku"😓☝🏻
Aq şimdi geceleri uyuyamadığım için(şizofren gibi sırıtıyorum) Aklıma mükemmel video fikirleri geliyor ve yaparımda arkadaşada yapılacak videolar değil ya uf
Aq bu gün bu Pakistan'lı bana yürüdü Bide mal evladı diyo ki "Ben senin sesini dymak istiyorum" Git ananın sesini duy aq O anlık sinirle anasına sövüp Engelli atıp mesajları sildim yoksa mesajları atardım
İçimi döküyorum🥳!! PT:1 Cnmlar şimdi 3haftadır ablanız exsinden(o zmn ex değildi) fena soğudu yani öyle böyle değil o varki ben kimseden öyle soğumam ama yani 👍🏻 Snra ise yani o 3 haftadır bizim sülalae çok kalabalık bir amerkan oldusu kadar var maşAllahımız var😌!! Neyse o 3,haftadır köye gel git yaptık işte ve hergün köydeyim bebelere bakıyorum. Neyse o yüzden exsim olacak kişi hergün "Askm arıyımmı seni" diyor tmm mı!? Ben ise köyde olduğum için yani bir bulanım geldi zaten akrabalarım anam babam duysa o telefonu ağzımdan sokup gotumden çıkartcaklarını bildiğim halde "hayır askm yarın konuşuruz diyorum bende hiç kimse ile telefonda görüntülü konuşmayı sevmeme tmm!? Yani bir tek Yeliz var yani hergün konuşurum cnmla 🤍🤍 Neyse işte ama benim gerçekten böyle bir bunalım geldi onun mesajlarına bile bakmak istemedim yani o derce İçimde bir huzursuzluk oldu artık arkadaşlarım benimle arasına mesafe koyduğunu hiss ettim Bende geceleri uyuyamaya başladım içimdeki huzursuzluğu dindiremedim bende ayrıldım (Ablanız divadır🤏🏻🤏🏻) Neyse ben ayrıldım tabii ilk Sıla ile Yeliz'e anlattım (Onlardan başka kimseye anlatmadım😌👍🏻) Neyse anlattım soğuma sebebimden zaten Yeliz ile Sıla arkamda durdular(canlarım ya💕💕) Neyse bi 1-3 saat sonra Sıla yazıyor aq "Knk bı arkadaşım var(kız) seninle tanışcak aynı kafadansınız tanışın belki de aşık falan olursun dedi" Tanıştım... Eee cnm arkadaşım Sıla ve Sılanın bi tanesi Gökçe Üzerimde piskalojik şiddt uyguluyorlar Kızın ismide Büşra bu arada tmm!? Neyse "Sen aşıksın" "aq seviyorsun" Sılaya büşra ile Alakalı soru sorunca "Manitasınıda düşünürmüş" diyo Neyse şimdi sine ne hiss ettiğimi DİCEM Aşıkmıyım değilmiyim ı don't know 😓 Just friends mi değilmi I don't know 😔 Bisexmi'yim yoksa Lezbiyen miyim I don't know 😭 Heteromuyum Bilmiyoeum aq 😭☝🏻 Neyse iyi gübler Bb
💭𐓠ꮪ᪶ᧉ͜ⴄ⍺ ᡣ𐭩ᵕ̈
Sırf ikiz kuzenlerim ayrı üniversiteyi okuyup aynı gün Mezun oldular ama 2si fotoraf çekemediler
Annem "bu 2 fotoğrafı birleştir" dedi birleştirdim bana dedi ki
"Sen qazeteci olma bilgisayar mühendisliği bölümünü oku"😓☝🏻
1 week ago | [YT] | 1
View 1 reply
💭𐓠ꮪ᪶ᧉ͜ⴄ⍺ ᡣ𐭩ᵕ̈
youtube.com/shorts/RyhSRSy2X1...
@Kendle-h5z ne diyor aq bu
Nerede slk var gelip bizi buluyor
1 week ago | [YT] | 0
View 0 replies
💭𐓠ꮪ᪶ᧉ͜ⴄ⍺ ᡣ𐭩ᵕ̈
Aq şimdi geceleri uyuyamadığım için(şizofren gibi sırıtıyorum)
Aklıma mükemmel video fikirleri geliyor ve yaparımda arkadaşada yapılacak videolar değil ya uf
1 week ago | [YT] | 4
View 0 replies
💭𐓠ꮪ᪶ᧉ͜ⴄ⍺ ᡣ𐭩ᵕ̈
Aq bu gün bu Pakistan'lı bana yürüdü
Bide mal evladı diyo ki
"Ben senin sesini dymak istiyorum"
Git ananın sesini duy aq
O anlık sinirle anasına sövüp
Engelli atıp mesajları sildim yoksa mesajları atardım
1 week ago (edited) | [YT] | 3
View 3 replies
💭𐓠ꮪ᪶ᧉ͜ⴄ⍺ ᡣ𐭩ᵕ̈
İçimi döküyorum🥳!! PT:1
Cnmlar şimdi 3haftadır ablanız exsinden(o zmn ex değildi) fena soğudu yani öyle böyle değil o varki ben kimseden öyle soğumam ama yani 👍🏻
Snra ise yani o 3 haftadır bizim sülalae çok kalabalık bir amerkan oldusu kadar var maşAllahımız var😌!!
Neyse o 3,haftadır köye gel git yaptık işte ve hergün köydeyim bebelere bakıyorum.
Neyse o yüzden exsim olacak kişi hergün
"Askm arıyımmı seni" diyor tmm mı!?
Ben ise köyde olduğum için yani bir bulanım geldi zaten akrabalarım anam babam duysa o telefonu ağzımdan sokup gotumden çıkartcaklarını bildiğim halde "hayır askm yarın konuşuruz diyorum bende hiç kimse ile telefonda görüntülü konuşmayı sevmeme tmm!? Yani bir tek Yeliz var yani hergün konuşurum cnmla 🤍🤍
Neyse işte ama benim gerçekten böyle bir bunalım geldi onun mesajlarına bile bakmak istemedim yani o derce
İçimde bir huzursuzluk oldu artık arkadaşlarım benimle arasına mesafe koyduğunu hiss ettim
Bende geceleri uyuyamaya başladım içimdeki huzursuzluğu dindiremedim bende ayrıldım
(Ablanız divadır🤏🏻🤏🏻)
Neyse ben ayrıldım tabii ilk Sıla ile Yeliz'e anlattım
(Onlardan başka kimseye anlatmadım😌👍🏻)
Neyse anlattım soğuma sebebimden zaten Yeliz ile Sıla arkamda durdular(canlarım ya💕💕)
Neyse bi 1-3 saat sonra Sıla yazıyor aq
"Knk bı arkadaşım var(kız) seninle tanışcak aynı kafadansınız tanışın belki de aşık falan olursun dedi"
Tanıştım... Eee cnm arkadaşım Sıla ve
Sılanın bi tanesi Gökçe
Üzerimde piskalojik şiddt uyguluyorlar
Kızın ismide Büşra bu arada tmm!?
Neyse
"Sen aşıksın" "aq seviyorsun" Sılaya büşra ile
Alakalı soru sorunca
"Manitasınıda düşünürmüş" diyo
Neyse şimdi sine ne hiss ettiğimi DİCEM
Aşıkmıyım değilmiyim
ı don't know 😓
Just friends mi değilmi
I don't know 😔
Bisexmi'yim yoksa Lezbiyen miyim
I don't know 😭
Heteromuyum
Bilmiyoeum aq 😭☝🏻
Neyse iyi gübler
Bb
1 week ago (edited) | [YT] | 5
View 2 replies
💭𐓠ꮪ᪶ᧉ͜ⴄ⍺ ᡣ𐭩ᵕ̈
Bizim otistik kuzen ile konuşmalar!?
1 week ago | [YT] | 4
View 1 reply
💭𐓠ꮪ᪶ᧉ͜ⴄ⍺ ᡣ𐭩ᵕ̈
Aşık oldum abi☝🏻
2 weeks ago | [YT] | 3
View 9 replies
💭𐓠ꮪ᪶ᧉ͜ⴄ⍺ ᡣ𐭩ᵕ̈
Ablanız geri dönüş yapıtore😝
2 weeks ago | [YT] | 2
View 2 replies
💭𐓠ꮪ᪶ᧉ͜ⴄ⍺ ᡣ𐭩ᵕ̈
Bi tebrikinizi alırım gençlik🤍👏🏻
1 month ago | [YT] | 5
View 0 replies
Load more