幸せな人生を願っています。

merhabalarben nefes Türküm ama almanyada yaşıyorum ve birçok dil biliyorum mesela C2 Almanca C2 Türkçe A2 Japonca A1 Korece A2 fıransızca A1 İspanyolca A2 kürtçe A2 Rusça A2 ukraynaca C1 Doğu Almanca ve birçok dil bişiyorum3 yıldır k-drama izleyenbirisiyim ayrıca manga ve manha okuyan bir kızım editlerimi kendim yapıyorum bazı editler için 5 saat falan uğraşıyorum ama karşılığını malesef alamıyorum ama yinede yapıyorummm çünkü tekk destekçimmm bu kızzzzzzz@LuvChoiZzz_11":)🩵🩵🩵🌼🌼🎸🇹🇷💫😍😭

İZLEDİĞİM K-DRAMALAR
WEAK HERO CLASS1/2
SQUİD GAME1/2/3
TWİNKLİNK WATERMELON
MY DEMON
MY PLANKTON
NOKDU
REVENGE OF OTHERS
AL OF US DREAD 1/?
18 AGAİN
20TH CONTRY
THE SOUND OF MAGİC
TRUE BEAUTY
MY NAME
FAMİLY BY CHOİE
EXTRAODİNARY YOU
ALİVE
HAPPİNESS
BİTCH AND RİCH
PYRAMİD GAME
TWENTY -FİVE TWENTY -ONE
KİNG THE LAND
BLOODHOUNDS
STUDY GROUP

OKUDUĞUM MANGALAR
VİRTUE OF THE VİLLAİNESS
THE VİLLANESSİG A MARİONETTE
HONEY LEMON SODA
LETS GO HOME
OKUDUGUNUZ İÇİN TSEKKÜRRR EDERİMM😭😍🌼🎸🩵